Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Anonymní Profil * |
#1 · Zasláno: 13. 1. 2005, 15:51:18
Mam tu jeden zapeklity problem:
mam nekolik (hodne) instanci jednoho MC, generuji se dynamicky a jmenuji se napr. dot1, dot2, dot3 ...atd. a tlacitko ktere (podle jinych parametru) spocita promenou i a pak by melo spustit instanci MC ktera ma jmeno ve tvaru "dot" + i (napr. dot37) jenze zapis ve tvaru "dot"+i.play() to nebere, zkousel jsem to i pres dalsi promenou ale taky se nic nedeje. V php se to resi jednoduse $$i ale co ve Flashi? Diky za pripadne reakce. |
||
Hanz Profil |
#2 · Zasláno: 13. 1. 2005, 16:39:04 · Upravil/a: Hanz
Nevím jestli to půjde ale napiš to takhle:¨
eval("dot"+i+".play()") Nezkoušel jsem to ale možná to bude fungovat(myslím si to) |
||
Leo Profil |
#3 · Zasláno: 13. 1. 2005, 16:42:38
Moc ve Flashi nedelam, ale v Actionscriptu nejsou pole? Nebo se nedaji pouzit pro jmeno instance? Leo
|
||
Anonymní Profil * |
#4 · Zasláno: 13. 1. 2005, 16:49:27
jj to je presne ono:
eval("dot"+i).play() dik moc! |
||
Hanz Profil |
#5 · Zasláno: 13. 1. 2005, 17:00:13
Leo
Nechápu --> kdo tu mluví o nějakém poli? |
||
Leo Profil |
#6 · Zasláno: 13. 1. 2005, 17:16:10
Ale nic, spete dal, Leo
|
||
Hanz Profil |
#7 · Zasláno: 13. 1. 2005, 17:42:58
Leo
Né. Napiš mi co nechápu. Mně to zajímá! Pouč mně (já PHP nerozumím takže jestli tohle: $$ Má něco společného s polem tak mi to napiš) |
||
Leo Profil |
#8 · Zasláno: 13. 1. 2005, 17:49:53
No ja nejsem expert na Flash, ale kdyz vidim, ze nekdo obecne pouziva tisic promennych s nazvy
$cislo1 = 23; $cislo2 = 2; $cislo3 = 5.8; a pak slozite eval nebo $$... tak se ptam, jestli nejde pouzit pole (Array) a mit jednotliva cisla ulozena v cislo[1], cislo[2], atd. Leo |
||
Hanz Profil |
#9 · Zasláno: 13. 1. 2005, 17:58:13
Leo
To nejde on potřebuje aby se načítaly MC s názvy dot1 až dotNEKONEČNO. eval() -- slouží k tomu aby flash bral jakýkoliv zápis jako část kódu) Nedokážu si představit jak by to bylo v poli (upsal by se k smrti --> představ si že by jich mněl 999999 a mněl by je všechny zapsat do pole. A potom ještě složitě načítat) |
||
Hanz Profil |
#10 · Zasláno: 13. 1. 2005, 17:59:04
Jo a tento znak ($) se ve Flashi vůbec nepoužívá
|
||
DoubleThink Profil * |
#11 · Zasláno: 13. 1. 2005, 18:27:16
Pole samozřejmě ve Flashi jsou.
Dokonce by to pomocí nich bylo výhodnější: místo dot1, dot2, dot3 bys měl pole dot[i] - dot[0], dot[1], ... |
||
Hanz Profil |
#12 · Zasláno: 13. 1. 2005, 18:35:50
DoubleThink
Zdá se mi že by to vyšlo nastejno. |
||
DoubleThink Profil * |
#13 · Zasláno: 13. 1. 2005, 20:11:49
líp se s tím pak pracuje...
|
||
gloryX Profil |
#14 · Zasláno: 14. 1. 2005, 18:51:26
Nedavno jsem řešil podobný - ne-li stejný problém...(pokud ti dobře rozumím)
asi bych to napsal takto: _root["dot"+i].play() - kde používáš cestu přes root (kdybys měl klip vnořený, tak to pak funguje: _root.mc1.mc2.play() - kde mc2 je elementem mc1) snad ti to pomuze |
||
sanxo Profil * |
#15 · Zasláno: 15. 1. 2005, 16:35:52
sposob:
_root["dot"+i].play() pouzivam aj ja a funguje spolahlivo :-) |
||
Časová prodleva: 19 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0