Autor Zpráva
tomik
Profil *
Rovnou k veci.. mam standartni komponentu button/tlacitko (napr btn_A) a po zmacknuti klavesy (A) by se tlacitko melo na chvilku rozsvitit a pak zhasnout - jako pri stisku mysi. Problem je s rozsvecovanim tlacitka - zkousel jsem napr. btn_A.setFocus() nebo btn_A.selected=true ale tlacitko nereaguje.

Predstavoval jsem si to nejak takhle:

var keyListener:Object = new Object();
keyListener.onKeyDown = function() {
if (Key.getCode==65){
_root.btn_A.toggled=true; //nebo neco podobneho
//dalsi kod...
_root.btn_A.toggled=false; //nebo neco podobneho
}
};
Key.addListener(keyListener);

Dik za napady :)
Hanz
Profil
tomik
Tak na to budeš muset použít MC. Buttonu to nastavit nejde.
tomik
Profil *
Buttonu to kupodivu nastavit jde, uz jsem na to prisel. Parametr toggle musi byt na true a stisk tlacitka se pak da ovladat pres hodnotu param. selected - true/false.

Hacek je ale v tom, ze to nejde udelat primo - musim k tomu pouzivat dalsi MC, ktery ma v prvnim frame _root.btn_A.selected=true; a v poslednim frame: _root.btn_A.selected=false;

Je mi vazne zahadou proc to nefunguje v puvodnim kodu:

var keyListener:Object = new Object();
keyListener.onKeyDown = function() {
if (Key.getCode==65){
_root.btn_A.selected=true;
//dalsi kod...
_root.btn_A.selected=false;
}
};
Key.addListener(keyListener);

Kdybyste na to nahodou nekdo prisel, dejte prosim vedet.. Dik!
Tomik
Profil
tomik
OT: Ha, koukám, jmenovec... :)
Paja
Profil *
ano, proc to nefunguje mi nejdriv nebylo jasne, ale:
pokud je script v jednou framu MC, pak se cely provede a az jeho vysledek se zobrazi... v tomto pripade selected=false
Paja
Profil *
ano, proc to nefunguje mi nejdriv nebylo jasne, ale:
pokud je script v jednou framu MC, pak se cely provede a az jeho vysledek se zobrazi... v tomto pripade selected=false
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0