Autor Zpráva
FlashManiac
Profil
Zdravím,
nevím esli je to moje chyba nebo bug Flashe,ale mám tenhle kód...
1.frame
stop();

bylo=new Array();
for(i=1;i<=5;i++){
bylo[i]=false;
}
udelalChybu=false;
nevyresil=false;
nextFrame();
//inicializace

2.frame
while(1==1){

var kam:Number=random(5)+1;
if (bylo[kam]==false){
trace(kam);
switch(kam){
case 1:
gotoAndStop("pr1",1);
break;
case 2:
gotoAndStop("pr2",1);
break;
case 3:
gotoAndStop("pr3",1);
break;
case 4:
gotoAndStop("pr4",1);
break;
case 5:
gotoAndStop("pr5",1);
break;
}
break;
}else if ((bylo[1]==true)&&(bylo[2]==true)&&(bylo[3]==true)&&(bylo[4]==true)&&(bylo[5]==true)){
unloadMovieNum(10);
gotoAndStop("konec");
break;
}
}

no a na dalších scénách mám ty dané věci k prezentaci...
Problém ovšem nastává hned vzápětí...ty první 2 framy proběhnou OK,ale jakmile to ma skočit,tak na scene "pr1" se mi zobrazi tak 1/3 z toho co tam ma byt a na ty další scény mi to pro jistotu neskáče vůbec....vím, že tenhlé kód funguje, kdž tam mám místo gotoAndStop loadMovieNum,ale to nechci použít z důvodu problikávání při loadu a dalších potíží s ukládáním...
Pokud by někdo něco věděl, pořeboval bych poradit..
THX, danke, arigato, gracias
FlashManiac
Profil
ještě jedno věc, která mě přivedla na to že by to mohl být BUG:
když si takovou strukturu vytvořím, tedy první dva framy zůstanou stejné ale do dalších scén(nebo i frame, zkoušel jsem oboje, se stejným výsledkem) naperu jenom prázdné framy a hodím tam trace(neco), tak to jede,ale jakmile tak hodim nejakou grafiku a to do jakekoliv scény, tak třebaže nemá žádný kód, tak to blbne... upřesním.. pokud mám grafiku ve scéně 1 nefunguje nic... pokud mám grafiku ve scéně např. 3 tak fungujou scény 1 a 2, ve kterých je jenom test na funkčnost(trace(neco))...opradu nevim co to ma znamenat..nejdřív jsem myslel že to je kódem ale pak jsem všechen oddělal a blblo to furt
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0