Autor Zpráva
emusa
Profil *
Ahoj ,
vedel byste nekdo jako ovladat externi movie clip scrollbar? pouzil jsem tenhle....http://flash.jakpsatweb.cz/index.php?page=mc_scroll

mam na strankach externi movie clip scrollbar , ktery nemohu zaboha rozject.
http://www.avu.cz/chronik/flash

tusim ze musim jinak nadefinovat mc scroller?
on (press) {
startDrag("_root.scroller", false, _root.left, _root.top, _root.right, _root.bottom);
_root.dragging = true;
}
on (release, releaseOutside) {
stopDrag();
_root.dragging = false;
}

diky za pomoc

emusa
Hanz
Profil
emusa
Musíš to předělat z apsolutních cest na relativní
emusa
Profil *
Hanz
delam co muzu , nedokazu sosnout,[b][/b]
ten loadnuty scrollbar mam ve stejnem adresari, co jsem nahore vypsal je AS jiz vnoreneho mc v tom .swf
toto je definice posuvniku, ktere je toporne.
onClipEvent (load) {
_root.koeficient = _root.length/(_root.window._height - _root.length - 1.5*_height);
_root.top = _y;
_root.left = _x;
_root.right = _x;
_root.bottom = _y+_root.length;
}
onClipEvent (enterFrame) {
if (_root.dragging == true) {
_root.window._y = _root.nullpos - (_y - _root.top)/_root.koeficient;
}
}
zkousel jsem misto _root samotny nazev.swf=neslo to, zkousel jsem misto _root jmeno instance toho pusuvniku a taky nic..,
kde delam chybu?
dikes
emusa
EllisDee
Profil *
Jde o to jak to načítáš, pokud používáš loadMovieNum(načení do levelu) pak hlavní SWF je _level0 a externí bude v případě loadMovieNum("neco.swf", 10) v _level10. Potom má _level0 i _level10 vlastní _root.

Takže u toho tvýho scrollbaru to bude vypadat zhruba nějak takto:

onClipEvent (load) {
_root.koeficient = _root.length/(_level0.window._height - _root.length - 1.5*_height);
_root.top = _y;
_root.left = _x;
_root.right = _x;
_root.bottom = _y+_root.length;
}
onClipEvent (enterFrame) {
if (_root.dragging == true) {
_level0.window._y = _root.nullpos - (_y - _root.top)/_root.koeficient;
}
}

Musíš mít ještě definovanou proměnnou length a nullpos v rootu klipu, který náčítáš...
emusa
Profil *
nullpos mam nadefinovan
onClipEvent (load) {
_root.nullpos = _y;
}
length = treba 120;
cos mi napsal jsem zkusil scrollbar jezdi , ale nepohybuje tou fotkou.....,

kdyz pouzivam jenom
on (release){
loadMovie("foto4.swf", "/text");
}
---------loaduji do urciteho pole v main.swf

mohu pouzit v tomto pripade _level0?, teda me se to nepovedlo ....
emusa
Profil *
nullpos mam nadefinovan
onClipEvent (load) {
_root.nullpos = _y;
}
length = treba 120;
cos mi napsal jsem zkusil scrollbar jezdi , ale nepohybuje tou fotkou.....,

kdyz pouzivam jenom
on (release){
loadMovie("foto4.swf", "/text");
}
---------loaduji do urciteho pole v main.swf

mohu pouzit v tomto pripade _level0?, teda me se to nepovedlo ....
emusa
Profil *
ellisdee
tak jsem pokrocil, funguje to tak ze v main. mam nadefinovany nejaky level
on (release) {
loadMovieNum("foto2.swf", 10);
}
,ale ja si mi poslal na ten exter.swf tu definici _level0.window._height
tak ta prave nefacha
ALE OK , pomoci target jsem mohl loudovati do mc_pole {contejneru} je v tomhle pripade mozne udat take souradnice kam se to ma umistnit v tom main.swf ??
EllisDee
Profil *
Protože tam máš loadMovieNum("foto2.swf", 10); tak to načítáš do _level10 jestli chceš nějak ovládat něco v tomto levelu musíš se na to odakzovat pomocí _level10.cesta pokud je v tom foto2.swf instance klipu window, pak je cesta z hlavního nebo jakéhokoliv jiného levelu cesta _level10.window.
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0