Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
nemesix Profil |
#1 · Zasláno: 18. 5. 2006, 17:59:55
ako docielim tohoto: po stlaceni klavesy sa vystreli strela ,po dalsom stlaceni dalsia ,nie je to ziadny problem ,az na to ,ze tych striel je 100 !!!!!! (a nie su to prilis jednoduche strely) ,a aby to nebolo vsetko ,tak este sa kazda na KAZDOM snimku testuje s 10 objektami ,ci sa ho nedotykaju ,a tie objekty su velmi zlozite mnohouholniky ,a keby to nebolo este vsetko ,tak sa este aj mapa a strely ,pohybuju ,co tiez nieco "zerie" , a mne ide o script ,ktorym po stlaceni vytvory objekt strela ,a budu dajake premenne ,ktore budu duplikovanie sledovat...
(Poprosil by som o radu ,nie o kritiku!) dakujem |
||
nemesix Profil |
#2 · Zasláno: 19. 5. 2006, 14:19:16
myslim si ,ze som na to prisiel (cez pole budem monitorovat movieclipy) ,ma to len jeden minihacik ,a to:
ako sa vo flashi definuje pole ,a ako sa pracuje s nim? ,pls ukazte mi to na jednom ,ci 2 riadkoch ,zadefinovanie pola... //ked sa pole vytvori ,tak je plne nul ,alebo vselijakych cisel (na tuto otazku mi pls odpovedzte iba ak ste si odpovedou na 101 % isty)? |
||
nemesix Profil |
#3 · Zasláno: 19. 5. 2006, 14:25:16
v inych progr. jazykoch je to:
pole[10]; //vytvori pole o desiatich cislach,pripadne inych jednotkach pole[1]=4; pristup k druhemu prvku pola? ,alebo k prvemu ,uz si presne nespominam na indexy ,a malickosti ,ake su v actionscripte (dlho som programoval v inych jazykoch ,a som na toto malinko zabudol na syntax(podla mna je vsade taka ista ,ale to co robim musim robit s 101% istotou)) |
||
nemesix Profil |
#4 · Zasláno: 19. 5. 2006, 15:31:24
pretestoval som to ,a je to vsetko tak ,ako som predvidal ,ok ->hmm ,aj som si sam odpovedal... ;)
|
||
Časová prodleva: 18 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0