| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| Steve_RH Profil * |
#1 · Zasláno: 28. 6. 2006, 21:34:40
Mám takový problém. Dělám na závodní hře ve flashy8. Pracuju na scriptech auta pro kolizi (hitTest) s nějakými překážkami. Všechny ty překážky mám v jednom movie clipu. Problém je ten, že když mám v tom MC např. dva obdélníky vedle sebe, tak se vyhodnotí jako kolize i prázdný prostor, co je mezi nima. Prosím poraďte mi co s tím. Děkuji
|
||
| Steve Profil |
#2 · Zasláno: 28. 6. 2006, 21:39:49
dej kazdou prekazku zvlast do svyho MC..... jina rada na tohle neexistuje, protoze hitTest vyhodnocuje kolize s obdelnikem kolem movieClipu
|
||
| DoubleThink Profil * |
#3 · Zasláno: 28. 6. 2006, 22:14:10
vyhodnocuje kolize s obdelnikem kolem movieClipu
omyl - to lze nastavit v parametru funkce |
||
| Steve Profil |
#4 · Zasláno: 28. 6. 2006, 22:20:10
ale jenom pokud se jedna o mys, takze je to pro tenhle konkretni priklad stejne nepouzitelne... alespon myslim
|
||
| FlashManiac Profil |
#5 · Zasláno: 29. 6. 2006, 09:34:42
no pokud se nastavi ShapeFlag na true tak to sice vyhodnocuje skuteckny okraj MC,ale pouze v kolizi s jedinym bodem... kdyz jsem se o neco takoveho pokousel ja tak jsem kolem auta rozesel nekolik "koliznich MC" ktere mely velikost jedoho PX a pak to jde udelat.
|
||
| Steve_RH Profil * |
#6 · Zasláno: 29. 6. 2006, 13:42:42
To Steve: Jenže když budu vyhodnocovat kolizi ke každýmu objektu zvlášť, tak by se to mohlo dost sekat. Navíc budu muset každýmu koliznímu klipu zvlášť dávat jinou instanci, a to bude dost nepraktický, pokud chci udělat delší trať...
|
||
| FlashManiac Profil |
#7 · Zasláno: 30. 6. 2006, 10:19:36
no tam jde o to ze to muzes "zabalit" do jednoho MC ktery bude symbolizovat cele auto..ale nevim jakou mas predstavu o tve koncepci tech zavodu..toto jsem napasovaval kdyz jsem delal 3D hru ve Flashi..
|
||
|
Časová prodleva: 19 let
|
|||
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0