Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Anonymní Profil * |
#1 · Zasláno: 25. 7. 2006, 16:48:27
Mam tady problemek. Tento script mam na prvnim snimku casove osy. Mel by nahrat vsechny obrazky dle zadane cesty dokud nenarazi na obrazek, ktery nejde nahrat (proste tam uz neni). Pak by se mela promenna _root.testCislo nastavit na false a cyklus by se mel ukoncit. Ale z mi nejakeho neznameho duvodu toto nedela. :-( Proste to tu promenou nezavola.
Prosim poradte co s tim. Jestli je problem v tom, ze vytvarim v kazdem cyku novou instanci tridy new MovieClipLoader(); a nebo v necem jinem. Zkousel jsem to uz stylem pokus omyl a nic. var i = 1; _root.testCislo = true; var loadListener:Object = new Object(); loadListener.onLoadError = function(target_mc:MovieClip, errorCode:String, httpStatus:Number, testCislo:Number) { trace("chyba v nahravani"); return _root.testCislo=false; }; loadListener.onLoadInit = function(target_mc:MovieClip) { trace("inicializace!! :-) "); }; while (_root.testCislo) { var mcLoader:MovieClipLoader = new MovieClipLoader(); mcLoader.addListener(loadListener); set("obrazky.obr"+i, this.createEmptyMovieClip("obrazky.obr"+i, this.getNextHighestDepth())); var jmeno = "_root.obrazky.obr"+i; var cesta = "obr/"+i+".jpg"; mcLoader.loadClip(cesta, "obrazky.obr"+i); i++; } |
||
Steve Profil |
#2 · Zasláno: 25. 7. 2006, 16:51:19
a v kdyz se divas na to trace v output oke, tak to funguje??
|
||
McHead Profil |
#3 · Zasláno: 25. 7. 2006, 17:27:22
No prave ... jak kdy. Kdyz v tom while nedam testCislo, tak to funguje ... jinak ne :(
|
||
Steve Profil |
#4 · Zasláno: 25. 7. 2006, 17:41:43
mozna bych tam nedaval to "return" v tom onLoadError... proste tam nech jenom nastaveni ty promenny na false
|
||
McHead Profil |
#5 · Zasláno: 26. 7. 2006, 08:39:06
pro mne z nepochopitelnych duvodu to nefunguje
|
||
McHead Profil |
#6 · Zasláno: 27. 7. 2006, 11:16:27
Skoda ze nikdo nevi :( Kdyby to slo, tak bych se vyhnul onomu zadavni poctu nacitanych fotek.
|
||
Časová prodleva: 19 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0