Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Tomson Profil |
#1 · Zasláno: 8. 8. 2006, 14:55:23
Ahoj Flashaři,
měl bych jeden skromný dotaz a prosbu o radu. Vysvětlím na jednoduchém příkladě. Mám časovou osu o 20 framech. Ve frame 1 mám tlačítko a potřebuji aby když ho stisknu, běžela časová osa do frame 10 a pak skočila na frame 20. Z jistých důvodů to bohužel nemůžu udělat tak, že bych na tlačítko dal on (release) { gotoAndPlay(1); } a na frame 10 dal akci: gotoAndStop(20); Potřebuju to dát přímo do scriptu toho tlačítka, ale nevím, jak. Je to určitě strašně banální věc, ale jsem strašnej amatér :). Díkes Tomson |
||
flz Profil |
#2 · Zasláno: 8. 8. 2006, 18:11:08
on (release) { |
||
Tomson Profil |
#3 · Zasláno: 8. 8. 2006, 21:40:20
skvělá práce, díky moc :)
|
||
Tomson Profil |
#4 · Zasláno: 9. 8. 2006, 08:43:47
mám ještě jeden dotaz, je možné abych použil jako hodnutu _currentframe název snímku místo čísla? Zkoušel jsem dát
if (_currentframe == "nazev_snimku") {... ale bohužel to nefungovalo. Bylo by to totiž jistější. Pokud bych pak někam něco vsunoval a přidával snímky, nemusel bych se starat o to, jestli se mi to nerozšmajdalo. Díky za odpověď, Tomson |
||
FlashManiac Profil |
#5 · Zasláno: 9. 8. 2006, 10:23:16
problem je v tom ze chces porovnavat cislo a string...preved si nejdriv ten string na cislo nebo naopak a melo by to jet..
|
||
Tomson Profil |
#6 · Zasláno: 9. 8. 2006, 10:27:55
že jsem tak smělý, nějaká nápověda publika by nebyla?? :))
|
||
niky Profil * |
#7 · Zasláno: 11. 8. 2006, 09:13:38
Staci to napsat takhle:
if (_currentframe == Number(nazev_snimku)) {... |
||
flz Profil |
#8 · Zasláno: 11. 8. 2006, 12:41:28
niky
to je trosku blbost, nie? |
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
Tomson Profil |
#9 · Zasláno: 14. 8. 2006, 10:05:46
Re: niky
no tak tohle bohužel funguje jen na číslo snímku. Na název snímku se to nechytá. !!! PLS HELP !!! |
||
Časová prodleva: 18 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0