Autor Zpráva
Zephy
Profil
ahoj,
delam nasledujici docela banalni situaci.
Panacek, ktery po stisku klavesy pujde smerem stisknute klavesy.
V movie clipu mam panacka ktery ma v sobe animaci jednoho kroku na miste.
Predstava byla, ze stisknutim klavesy zapnu prehravani animace panacka a posunu ho prislusnym smerem.
Tuto cast kodu mam na movie clipu panacka:
onClipEvent (enterFrame) {
if (Key.isDown(Key.RIGHT)) {
this.GotoAndPlay(2); //tady se zapne prehravani animace kdy ma provest jeden krok (na frame 1 je stop();)
this._x += 5; //posun panacka doprava
...
}
}

Problem je ale v tom, ze kdyz zmacknu klavesu doprava a drzim ji (protoze chci aby pochodoval hodne vpravo), tak se mi panacek posouva doprava, ale animace co je uvnitr se provede az kdyz klavesu pustim. Ve vysledku to vypada ze panak jede smykem vpravo a na konci se teprv udela jeden krok ktery je v animaci movie clipu. Misto toho aby pekne pochodoval. :-/

Jak provest aby drzeni klavesy nezahlusilo animaci uvnitr movie clipu?
Nebo se takova vec resi uplne jinak? Jak?

Hledal jsem vsemozne v prikladech ale tam vetsinou resili posun movie clipu bez toho aby uvnitr jeste neco delal.
Prosim poradte, uz jsem z toho fakt zoufalej :-/
FlashManiac
Profil
no staci si hodit dalsi promennou Boolean, krerou ri stisku nastavis treba na true..a pak to toho kodu pridas jen:
onClipEvent (enterFrame) {
if (Key.isDown(Key.RIGHT)&&stisknuto==false) {
this.GotoAndPlay(2); //tady se zapne prehravani animace kdy ma provest jeden krok (na frame 1 je stop();)
this._x += 5; //posun panacka doprava
stisknuto=true;
...
}
}
Zephy
Profil
Udelal jsem jak radis a uz se dalsi krok dela az se prehraje animace :-)
Diky!

Tento problem se mi vyresil, to jsem rad. Ale kdyz to vidim tak budu mit chybu i v samotnem principu chuze. Panak se presune, pak animaci slape na miste, a pak se zase posune. Moc realisticky to nevypada. Takze ne to budu muset jit asi jinak.
Ukazka jak to vypada
Neresil jste uz nekdo neco takovyho?
Jak principielne na to?
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0