Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Shooter Profil |
#1 · Zasláno: 17. 8. 2006, 10:35:42
Ahoj all,
mam podle me docela zapeklitou otazku.Jak se mam odkazat z jedné *.swf animace na druhou *.swf animaci. Dam priklad: bylo mi porazeno ze mam udelat samostatnej *.swf kde bude preloader a bude zobrazovat hodnotu nacteni jine, hlavni *.swf animace.A ja nevim jak se mam odkazat aby mi prikaz getBytesLoaded(getBytesTotal) odkazovaly na jinou *.swf.A pak ji jeste "odjistit" a spustit. Prosim poradte. Dik moc Shooter |
||
Boy Profil |
#2 · Zasláno: 17. 8. 2006, 16:54:05
S tímhle si podle mě určitě poradíš :-):
var nactiMC:MovieClipLoader = new MovieClipLoader(); Tobě tam jde hlavně o ten preloader. Stačí si změnit ten script co v té funkci. Ta se totiž neustále opakuje během načítání a vrací počet aktuálně načtených a celkových bytů. |
||
Shooter Profil |
#3 · Zasláno: 17. 8. 2006, 17:02:46
No nevim
|
||
Shooter Profil |
#4 · Zasláno: 17. 8. 2006, 17:03:08
jestli si s tim pradim. :-)
|
||
Shooter Profil |
#5 · Zasláno: 17. 8. 2006, 17:07:49
Jo dotaz, co je to to void?
|
||
Shooter Profil |
#6 · Zasláno: 17. 8. 2006, 17:08:50
Jo dotaz, co je to to void?
|
||
Boy Profil |
#7 · Zasláno: 17. 8. 2006, 17:20:12
Void je datový typ, který se používá u funkcí a určuje to, že funkce nic nevrací. viz: "Typ void je prázdný typ, nemohou existovat proměnné typu void, ale metody mohou mít návratovou hodnotu void (takové metody žádnou hodnotu nevrací)."
|
||
Shooter Profil |
#8 · Zasláno: 18. 8. 2006, 10:14:37
No jeste jednu vec, pokud je tenhle script delanej pro samostatnej *.swf, tak co mam udelat s tim druhym?(kam ho mam dat?)
|
||
Boy Profil |
#9 · Zasláno: 18. 8. 2006, 10:21:09
Ty to chceš mít tak, že máš dva .swf soubory, z nichž jeden je ten hlavní (říkejme mu preloader.swf), do kterého se načítá ten druhý. Ten můj script dáš na první snímek v preloader.swf a změníš si script pro preloader, tzn to je to, co se děje ve funkci naslouchac.onLoadProgress = function() {}; Mohla by tam být třeba část kódu z tématu, kde ses na preloader ptal. No a to je vlastně všechno... Jenom nesmíš zapomenout, že musíš na scéně v preloader.swf vytvořit MovieClip a pojmenovat jeho instanci prazdny_mc a nakonec si změnit cestu k načítanému swf souboru.
|
||
Shooter Profil |
#10 · Zasláno: 18. 8. 2006, 13:36:16
no jeste jednu vec,
ten preloader.swf je ten ve kterym je preloader? No a pak to teda bude tak ze do toho prazdnyho se na cte ta prezentace. |
||
Boy Profil |
#11 · Zasláno: 18. 8. 2006, 16:21:35
Jo přesně tak, jak jsi napsal.
|
||
Časová prodleva: 18 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0