Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
czudlik Profil |
#1 · Zasláno: 18. 8. 2006, 13:56:59
Zdravim,
mam problem, ktery se mi tady nepodařilo najít, možna jsem se malo snažil :) ale jde o to: že načitam swf pomoci loadMovie() za existujici movie clip. Ta swf animace načítá do dynamického pole, které má na své hlavní časové ose, text z XML. v me animaci to samozřejmě nefunguje, protože cesta k tomu dynamickému poli je jiná. Existuje způsob, kterým bych mohl ten swf soubor načíst, a aby zaroveň komunikoval s XML? díky |
||
Boy Profil |
#2 · Zasláno: 18. 8. 2006, 18:23:07
Mělo by to jít... zkus trošku podrobněji popsat svůj problém...
|
||
czudlik Profil |
#3 · Zasláno: 18. 8. 2006, 19:56:39
V swf je komponenta, která načítá z XML do dynamického textového pole, které je na hlavní scéně. Když toto swf-ko nahraju do jiné animace funkcí loadMovie(), tak je celé to swf-ko v movie clipu místo kterého jsem ho nahrál a tím pádem už není to dynamické pole v hlavní scéně té animace a text z proměnné se do něj nenačte (Přesněji, nechci, aby to načtené swf-ko bylo na hlavní scéně, potřebuji ho vnořené v movie clipu, se kterým dále pracuji). Zkoušel jsem se hrabat v kodu te komponenty, ale je to osm A4 a navíc jsem některým věcem moc nerozuměl, popravdě už jsem trávil hodiny nad jiným skriptem a nemě jsem chuť.
Zkoušel jsem ještě v té animaci vytvořit na hlavní scéně to pole a načetlo to do něj, ale jen poprvé. Další odkazy, které do něj měly nahrávat už nefungovaly. Tak nevím... Snad existuje nějaké (předpokládám že triviální) řešení :) Měj se a díky. |
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
Boy Profil |
#4 · Zasláno: 21. 8. 2006, 10:30:16
S tímhle si určitě vystačíš.. jelikož je to alternativa k LoadMovie, akorát, že můžeš přesně určit do jakého MovieClipu se to nahraje (nejlépe prázdného). Hleď:
prazdny_mc._lockroot = true; //Pokud v externím swf používáte komponenty a nefungují správně, tak je uzamčení časové osy v MovieClipu jediné řešení. Máš to i s preloaderem, což se asi bude hodit... jen si uprav cestu k souboru a taky si uprav události ve funkci naslouchac.onLoadComplete = function(succes:Boolean) { } a naslouchac.onLoadProgreess = function() {} A nezapomeň, že si musíš na hlavní scéně vytvořit prazdny MovieClip, do kterého to budeš načítat a jeho instanci pojmenovat prazdny_mc. |
||
czudlik Profil |
#5 · Zasláno: 22. 8. 2006, 13:40:29
Zkusím to a dám vědět.
diky za snahu :) |
||
Boy Profil |
#6 · Zasláno: 22. 8. 2006, 13:45:06
Nemáš zač.
|
||
czudlik Profil |
#7 · Zasláno: 23. 8. 2006, 12:47:44
zacinam mit pocit, ze se proti me flash spiknul. Nejde mi nastavit _lockroot = true tomu prazdnemu klipu. At delam jak delam, v debbugeru se mu ta vlastnost neobjevi. Jo a samozrejme mi to porad nefunguje.
|
||
Boy Profil |
#8 · Zasláno: 23. 8. 2006, 14:43:41
Tak zkus nastavit _lockroot teprve, až se animace načte (onLoad)
|
||
czudlik Profil |
#9 · Zasláno: 23. 8. 2006, 15:24:08
zkousel jsem to v prazdne animaci a funguje to, ale v te me ani *****, nevim cim to muze byt.... stejny postup dva vysledky :(
|
||
czudlik Profil |
#10 · Zasláno: 23. 8. 2006, 17:12:19
když udělaš dvakrat stejnou věc, pak doufaš, že bude pokažde fungovat stejně. Neni to pravda! Dvakrat jsem vyzkoušel ten návod v prazdné animaci, jednou to fungovalo podruhe ne. Tak nevim jestli má cenu pokračovat. Začínám nabývat dojmu, že ten problem při těchto okolnostech nevyřeším. Zkusím přeinstalovat Flash a uvidím...
|
||
czudlik Profil |
#11 · Zasláno: 23. 8. 2006, 17:52:35
člověk je tvor trpělivý :) byl to problém s nastavením Publish Settings. Už to snad bude všechno v pohodě.
Každopádně ještě jednou díky. |
||
Časová prodleva: 18 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0