Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
AureliuS Profil * |
#1 · Zasláno: 20. 9. 2006, 18:48:05
mam verzi fleše 8 a action script 2.0 a neumim v nim nic a proto bych byl rad kdyby mi nekdo dal zakladni a nejpotrepnejsi pokyny a prikazy protoze ten anglicky ebook ktery k tomu mam je na prd
nejvic by me zajimalo jaka barva pisma je spravna cerna modra nebo šedá? |
||
Casero Profil |
#2 · Zasláno: 20. 9. 2006, 19:01:23 · Upravil/a: Casero
|
||
pE eLL Profil |
#3 · Zasláno: 20. 9. 2006, 19:13:19
na zive.cz je taky hezky navod na flash
|
||
flz Profil |
#4 · Zasláno: 20. 9. 2006, 22:00:01
AureliuS
nejvic by me zajimalo jaka barva pisma je spravna cerna modra nebo šedá? co tym myslis? |
||
FlashManiac Profil |
#5 · Zasláno: 22. 9. 2006, 14:40:18
Aurelius takhle...
AS 2.0 je zpetne kompatibilni s AS1.0 az na par malickosti(ta nejvetsi je ze uz rozenava mala a velka pismena) jinak muzes programovat jako za starych casu(moc se to ale nedoporucuje AS1.0 je asi 8-10x pomalejsi nez AS2.0) |
||
AureliuS Profil * |
#6 · Zasláno: 22. 9. 2006, 15:06:38
jinak muzes programovat jako za starych casu
ja zadne stare casy nepamatuju |
||
AureliuS Profil * |
#7 · Zasláno: 22. 9. 2006, 16:30:36
diky...vyskousel jsem navod na zavody auticek z jakpsatweb.cz ale nejede to nehlasi chyby ale taky nic nedela
|
||
AureliuS Profil * |
#8 · Zasláno: 24. 9. 2006, 14:37:46
skusil sem tohle:
onClipEvent (enterFrame) { if (Key.isDown(Key.UP)) { speed += 1; } else if(Key.isDown(Key.DOWN)) { speed -= 1; } if (Key.isDown(Key.LEFT)) { rotation += 1; } else if(Key.isDown(Key.RIGHT)) { rotation -= 1; } xmove = Math.cos((_rotation-90)*(Math.PI/180))*speed; ymove = Math.sin((_rotation-90)*(Math.PI/180))*speed; _x += xmove; _y += ymove; } haze mi to chybu v prvnim radku (onClipEvent (enterFrame) {) neco o clip instances a nedokazu se toho zbavit a jeste nevim jestli to mam napsat na snimek nebo na movie clip |
||
flz Profil |
#9 · Zasláno: 24. 9. 2006, 17:14:58
AureliuS
onClipEvent bude asi na MovieClip inac tato otazka mi pride dost zbytocna, pretoze si si to mohol vyskusat aj sam |
||
AureliuS Profil * |
#10 · Zasláno: 24. 9. 2006, 17:38:25
dik uz mi to nehlasi chbu,ale jinak je to ok?protoze mi to stejnak nic nedela.
|
||
flz Profil |
#11 · Zasláno: 24. 9. 2006, 17:58:18
tak to mozes mat chybu na milion miestach :) skus poslat zdrojak
|
||
AureliuS Profil * |
#12 · Zasláno: 25. 9. 2006, 13:45:27
ja by ho rad poslal ale nevim co to je a jak se to dela mam to ulozeny ve formatu swf ale nevim jestli je to zdrojak
proste ti to posilam mejlem at to zdrojak je nebo neni :-) |
||
AureliuS Profil * |
#13 · Zasláno: 25. 9. 2006, 13:49:13
jo pockat neco ma napadlo poslu ti jeste neco
|
||
flz Profil |
#14 · Zasláno: 25. 9. 2006, 20:40:29 · Upravil/a: flz
kod na MC ktorym chces hybat
onClipEvent (load) {chyba bola v tom, ze si pripocitaval cisla k neexistujucej premennej (speed) vsetky trace(); mozes vymazat |
||
Aurelius Profil * |
#15 · Zasláno: 26. 9. 2006, 17:33:15
dik doufam ze uz to pojede.naco je to trace kdys to muzu vymazat?
|
||
flz Profil |
#16 · Zasláno: 26. 9. 2006, 18:14:57
Aurelius
trace je taky debugging tool, funguje len v Test Movie. Vypisuje ti to rozne hodnoty do Output panelu. ja to pouzivam na ladenie a hladanie chyb (aj tu tvoju chybu som nasiel pomocou trace) |
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
Aurelius Profil * |
#17 · Zasláno: 29. 9. 2006, 14:23:20
skousel sem dal delat sam ale mam dalsi problem,tyka se to kolizi,delam to prez hitTest a taky mi to nic nedela.posílám zdroják ;-)
|
||
flz Profil |
#18 · Zasláno: 29. 9. 2006, 17:17:19
onClipEvent (load) { mal si zle pomenovanu instanciu => na scene sa volala kraj a v skripte okraj, dalej... na jednej casovej ose sa ti nazvy instancii nesmu zhodovat (v tomto pripade "kraj") kvoli tomu je ta podmienka taka dlha, pretoze musis kontrolovat vsetky "kraje" toto je ale dost fuserske riesenie, ako z hladiska optimilizacie ako aj estetiky skus nacuvat do steny a zistis kde mas dalsiu chybu ;) |
||
Aurelius Profil * |
#19 · Zasláno: 29. 9. 2006, 18:50:19
no a tobe to jede?bo mě ne a to mteda cumim jak si napsal ty 2 čarky! | | :-O a jeste sem neprisel na to jak napsat < a > dycky to delam pres ctrl+c a ctrl+v z jineho dokumentu :-)
|
||
flz Profil |
#20 · Zasláno: 29. 9. 2006, 19:03:15
| | je logicke alebo (anglicky or)
pri skriptovani mam prehodenu klavesnicu na anglicku nefunguje ti to zrejme preto, ze si neprepisal nazvy instancii (tie okraje, prirad im mena kraj1, kraj2, kraj3, kraj4) |
||
Aurelius Profil * |
#21 · Zasláno: 29. 9. 2006, 20:55:42
tak sem se pokusil vyresit to s tim couvanim ale dycky se prez tu barieru jednoduse dostanu--->zdrojak
|
||
Aurelius Profil * |
#22 · Zasláno: 30. 9. 2006, 20:49:07
uz je to dobre podarilo se mi to vyresit takhle:
this._x = Math.cos((this._rotation-270)*(Math.PI/0)*this._x; this._y = Math.sin((this._rotation-270)*(Math.PI/0)*this._y; |
||
flz Profil |
#23 · Zasláno: 30. 9. 2006, 22:32:09
(Math.PI/0) -- ??? to akoze sa snazis delit nulou?
|
||
Aurelius Profil * |
#24 · Zasláno: 1. 10. 2006, 11:00:27
no ja nevim.nevim vubec proc to funguje ale funguje to.napis jestli mas lepsi napad :-)
|
||
Aurelius Profil * |
#25 · Zasláno: 1. 10. 2006, 12:02:48
1 - co to vlastne dela to Math.sin(cos)((rotation-90)*(Math.PI/180))*speed; ?
2 - jak se dela to aby se auto odrazilo pod stejnym uhlem pod jakym nabouralo? |
||
Steve_RH Profil |
#26 · Zasláno: 1. 10. 2006, 22:48:38
Aurelie ty by sis měl koupit ňákou příručku :-D Tam ti všechno vysvětlí. Doporučuju ti tuhle:
http://knihy.cpress.cz/Pocitac/Book.asp?ID=1592 Ta je dost dobrá a ani moc nestojí. Mám jí taky doma:-) Hodně štěstí ve flashovym světě. |
||
Aurelius Profil * |
#27 · Zasláno: 2. 10. 2006, 14:04:04
dik,poptam se doma. a bude to fungovat i na flash 8?ona je prece udelana pro MX.
|
||
Časová prodleva: 19 dní
|
|||
XXX Profil * |
#28 · Zasláno: 21. 10. 2006, 09:24:21
jinak "<" a ">" napises bez prepinani klavestnice takto: ALT + 60 a ALT + 62 ;-) ty cisla natukas behem pridrzeni leveho Altu na numerické klávesnici ;-)
|
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0