Autor Zpráva
radius11
Profil *
Dobrý den. Mam prblém se správnou syntaxí AS, konkrétně z funkcí "onLoadComplete". Běžný zápis funkce zní takto: _root.mc_jedna.onLoadComplete = function() {
};
Chtěl sem se zeptat, jak pozměnit syntaxi abych mohli místo movie clipu (mc_jedna) použít externí fotku (obr1.jpg)? Děkuji za odpověď.
Ladza
Profil
a co tak do toho mc dat tu fotku? a te footce na halvni osu dat loadMovie("ahoj.jpg", mc_jedna);

//za mozny preklep se omlouvam, najdi si to v Helpu
radius11
Profil *

a co tak do toho mc dat tu fotku? a te footce na halvni osu dat loadMovie("ahoj.jpg", mc_jedna);

//za mozny preklep se omlouvam, najdi si to v Helpu


Pochopil sem to následovně:
Externě je pořát umístěný jenom obrázek (ahoj.jpg). V hlavní scéně mam movie clip (mc_jedna) a ten přehraju tim vobrázkem. Ale ja potřebuju zjistit zda už je "ahoj.jpg" načtenej pomocí onLoadComplete ale to nemůžu použít na movie clip mc_jedna protože ten už je načtenj od začátku animace.
Ladza
Profil
no a pak dat na ten mc preloader.......hm?
radius11
Profil *
to mi najak nejde. A myslim si, že je to tim, že nema smysl davat na mc_jedna preloader. Protože movie clip mc_jedna je ve sceně od začátku animace. Jen se v jednu chvíli přemaže obrázkem z externíhou suboru.
Ladza
Profil
blbe me chapes nebo se blbe chapeme oba...:-D ams to samy kdyz chces udelat preloader aby zacinal od 0....to znamena ze mas mc na zacatku ado nej nacitas obsah...ale preloadre je na rootu.....
radius11
Profil *
jasny mam to.. myslim ze si to tak myslel:
v hlavni scene:

_root.createEmptyMovieClip("img_mc", 2);
_root.img_mc.loadMovie(obr_1.jpg);
a pak tipiský preloader taky v hlavni scene

loading = Math.round(_root.img_mc.getBytesLoaded()/_root.img_mc.getBytesTotal()*100);

ok, tak to je vse. stejně dik za pomoc
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0