Autor Zpráva
Steve_RH
Profil
Mám problém, na kterej nevim, jak vyzrát. Můj skript vypadá takto:

var music = SharedObject.getLocal("hg", "/");
if (music.data.song1 == true) {
trace("yes");
}


Takto mi skript funguje, ale když chci vyměnit číslo songu za nějakou proměnnou (třeba "i")
tak ("music.data.song"+i==true) nefunguje (předtím mám samozřejmě deklarováno var i=1), nejde to i když odstraním uvozovky a nechám pouze
(music.data.song+i==true)
Prosím poraďte mi, jak to mám zapsat tak, aby mi to funguvalo.
Proč tam chci dosazovat to "i" není vůbec podstatné, ale doufám, že tu bude opět nějaký flashový mozek, který mi s problémem pomůže:-)
pozn.: music.data.song1 dosahuje hodnoty true (takhle sem to uložil)
FlashManiac
Profil
zapis je nasledujici...

_root.music.data['song'+i]=true;//pro ukladani... pro podminku samozrejme dvojite ==
Steve_RH
Profil
Díky moc. Ještě jeden dotaz - je nějaké vysvětlení pro to, že se do podmínky musí psát == místo =?
FlashManiac
Profil
no prece pokud se ptas jeli ten a ten vyraz roven nejake hodnote v prikazu IF musis tam dat == pro prirazeni je jen =
Steve_RH
Profil
Jo, to vim, ale proč to takhle je, proč není všude jenom jedno =.
FlashManiac
Profil
no protoze je to takovej syntax :D proste to ber tak ze když přirazujes tak pises = a kdyz se ptas na rovnost pises ==

napr u Delphi je to tak,ze prirazeni je jinak( := ) a tim padem se na podminku muzes ptat jenom =´ale toje u kazdeho jazyku jine...
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0