Autor Zpráva
XXX
Profil *
Netušíte někdo náhodou, jak udělat něco takového: http://www.nocircleno.com/ibg/ Aby to fakt kreslilo v rastrech, ne ve vektorech. Ve vektrorech to neni problem, az na plechovku s barvou, ktera je tam zasadni :( Pokud by nekdo znal reseni ve vektorech, tak bych se taky nezlobil ;-)
FlashManiac
Profil
no tak to by melo fungovat pomoci tridy BitmapData kdy si obarvis (napr nastroj tuzka) ty pixely na kterych se nachazi kurzor..
XXX
Profil *
Hmm.. to vim taky, ale jak resit ruznou sirku cas a stetcu? ;-) a sirky kruznic atd... ??? Mozna je ta prni veta moc drsna, ale nemyslel jsem to tak. Dik za reakci ;-)
FlashManiac
Profil
no sirky prece muzes resit tak, ze k tomu px na kterem je kurzor prictes po obvodu nejake dalsi px pokud treba budes chtis caru o tloustce 2px tak jen pridas aby se obravil nejn ten px ale treba i px pod nim....
no a ty kruznice a tak? jako mozna to by mohl by problem alejen teoretcky protoze na tyhle veci(mysleno kruznice a elsipsa, protoze ty jsou nejtezsi, obdelnik je v pohode) jsou rovnice jmenovite:
kruznice: (x-m)^2 + (y-n)^2 = r^2;
elipsa: (x/a)^2 + (y/b)^2 = 1;
//analyticka geometrie...
ty sirky muzes resit dle toho px..
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.