Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
XXX Profil * |
#1 · Zasláno: 28. 10. 2006, 10:16:32
Netušíte někdo náhodou, jak udělat něco takového: http://www.nocircleno.com/ibg/ Aby to fakt kreslilo v rastrech, ne ve vektorech. Ve vektrorech to neni problem, az na plechovku s barvou, ktera je tam zasadni :( Pokud by nekdo znal reseni ve vektorech, tak bych se taky nezlobil ;-)
|
||
FlashManiac Profil |
#2 · Zasláno: 28. 10. 2006, 19:11:47
no tak to by melo fungovat pomoci tridy BitmapData kdy si obarvis (napr nastroj tuzka) ty pixely na kterych se nachazi kurzor..
|
||
XXX Profil * |
#3 · Zasláno: 28. 10. 2006, 19:15:07
Hmm.. to vim taky, ale jak resit ruznou sirku cas a stetcu? ;-) a sirky kruznic atd... ??? Mozna je ta prni veta moc drsna, ale nemyslel jsem to tak. Dik za reakci ;-)
|
||
FlashManiac Profil |
#4 · Zasláno: 29. 10. 2006, 22:56:56
no sirky prece muzes resit tak, ze k tomu px na kterem je kurzor prictes po obvodu nejake dalsi px pokud treba budes chtis caru o tloustce 2px tak jen pridas aby se obravil nejn ten px ale treba i px pod nim....
no a ty kruznice a tak? jako mozna to by mohl by problem alejen teoretcky protoze na tyhle veci(mysleno kruznice a elsipsa, protoze ty jsou nejtezsi, obdelnik je v pohode) jsou rovnice jmenovite: kruznice: (x-m)^2 + (y-n)^2 = r^2; elipsa: (x/a)^2 + (y/b)^2 = 1; //analyticka geometrie... ty sirky muzes resit dle toho px.. |
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0