Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
osi011 Profil |
#1 · Zasláno: 16. 11. 2006, 13:36:38
Vytvářím objekt střela, zřejmě jako instanci objektu loď (vytvářím ho totiž v tomto objektu)
strela = this.attachMovie("strela", "strela", -1); Dále na objekt střela používám hitTest if (nepritel.hitTest(this._parent.lod.strela)) { ... Pokud ale chci použít jiný hitTest na objekt loď, tak mi zahrnuje i kolize jeho instancí, v tomto případě objektu střela. if (this._parent.lod.hitTest(this.nepritel)) { ... Poraďte prosím jak to vyřešit. Možná by to fungovalo, kdybych střelu přiřadil jinému objektu, jenže bych to rád nechal takhle. |
||
XXX Profil |
#2 · Zasláno: 16. 11. 2006, 15:16:35
je to docela chaoticka a moc moudry z toho nejsem :( zkus to popsat lepe ;-)
|
||
osi011 Profil |
#3 · Zasláno: 16. 11. 2006, 15:58:23
Mám střelu, která když koliduje s objektem nepritel, tak se přičtou body atd.
Chci ale udělat poškození (inkrement proměnné), kdy nepritel narazi do lodě nebo naopak. Střela je ale vytvořená uvnitř objektu loď, takže pokud mám udělaný hitTest nepřítele s lodí (this._parent.lod), tak na hitTest reaguje i střela, protože je vytvořena uvnitř objektu loď (this._parent.lod.strela) a naopak. Konkrétně když vystřelím a trefím nepřítele, tak se přičtou body (správně) ale i zvýší poškození (to se ale má dít při jiném hitTestu). |
||
XXX Profil |
#4 · Zasláno: 16. 11. 2006, 17:21:03
no prijde mi zbytecne tady neco takoveho resit, kdyz sam znas nejjednodussi reseni, a sice nedavat strelu do lode, ale dat ji zvlast. proc to chces resit sloziteji???moc si to neumim predstavit, proc je ta strela soucasti te lode...
|
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0