Autor Zpráva
kubriel
Profil *
mam button a chcem, aby vzdy, ked kliknem nan sa mi nakopiroval mc z knihovny a spustil sa. ket dohra, tak aby sa zmazal. ak ale medzitym zase stlacis tlacitko, aby sa zkopiroval zase novy klip a zase po skonceni aby sa zmazal...

skusal som cosi taketo:
on(release){
_root.pocet+=1;
_root.attachMovie("kruch", pocet, 1);
_root.pocet._x=0;
_root.pocet._y=0;
}

ale poprve vzdy, ked stlacim button, tak ten stary klip zmizne a hra od zaciatku(asi ten novy)
navyse vobec nieje na suradniciach 0, 0...
XXX
Profil
tady mas reseni: do toho tvojeho movieClipu, ktery dynamicky nacitas z knihovny dej na posledni snimek skript:

this.removeMovieClip();

- tohle ti zaruci, ze se kazdy clip na svem konci odstrani.
Na hlavni casovou osu dej do prvniho snimku tenhle skript:

var pocet:Number = 1;
tlacitko_btn.onRelease = function(){
var nazevMC:String = "movieClip"+pocet+"_mc";
_root.attachMovie("movieClip_mc", nazevMC, pocet);
pocet++;
}


- dulezite je, aby se shodoval nazev tlacitka, abys ho mel stejne pojmenovane i v panelu Properties a aby se shodoval nazev movieClipu v knihovne - ale ne nazev, pod jakym ho v te knihovne vidis, ale abys mel nastavenou i vlastnost Linkage. kdyz ten movieClip vytvaris, tak musis zatrhnout Export for ActionScript a nazev v kolonce Identifier pak pouzivas pri nacitani tohoto movieClipu z knihovny ;-)
kubriel
Profil *
super, uz to bezi, ale stale sa neviem odkazat na kazdy z tich MC. takto to nejde: _root.nazevMC._x=320;
XXX
Profil
musis se odkazovat takhle:

_root[nazevMC]._x = 320;

v tvojem pripade by to vypadalo takhle:

var pocet:Number = 1;
tlacitko_btn.onRelease = function(){
var nazevMC:String = "movieClip"+pocet+"_mc";
_root.attachMovie("movieClip_mc", nazevMC, pocet);
_root[nazevMC]._x = 320;
_root[nazevMC]._y = 100;
pocet++;
}
kubriel
Profil *
diki moc. toto s timito zatvorkami som potreboval aj predtym a nevedel som najist riesenie...

btw: pozri, ako sa dokaze zmenit kruh na stvorec ;) = http://www.direkt.sk/_/kruhy.swf
XXX
Profil
vidim, ze se ucis rychle ;-)
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0