Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
osi011 Profil |
#1 · Zasláno: 5. 12. 2006, 21:39:24
Chtěl bych se zeptat jak vykreslím pixel a dále přímku určenou dvěma body. Vím, že je to v třídě BitmapData. Zkoušel jsem tento kod z helpu, ale píše mi to chybu, že třídu nelze importovat.
import flash.display.BitmapData; var myBitmapData = new BitmapData(100, 80, false, 0x00CCCCCC); var mc:MovieClip = this.createEmptyMovieClip("mc", this.getNextHighestDepth()); mc.attachBitmap(myBitmapData, this.getNextHighestDepth()); mc.onPress = function() { this.onEnterFrame = sketch; } mc.onRelease = function() { delete this.onEnterFrame; } function sketch() { myBitmapData.setPixel(_xmouse, _ymouse, 0x000000); } Je to v Macromedia Flash 8... |
||
Časová prodleva: 5 dní
|
|||
Hanz Profil |
#2 · Zasláno: 10. 12. 2006, 22:18:12
osi011
Tento script je vpořádku. Zkus přeinstalovat Flash |
||
XXX Profil |
#3 · Zasláno: 10. 12. 2006, 22:42:35
Kdyz uz jsme znova u toho kresleni v rastrech pomoci tridy BitmapData. Potreboval bych kreslit v teto tride rucne primky zadanim dvou bodu a jeste kruznice - klasicky jako v grafickych editorech. Vcetne nastavovani tloustky car. Nevite nekdo jak na to?
|
||
osi011 Profil |
#4 · Zasláno: 10. 12. 2006, 22:56:17
createEmptyMovieClip("primka", 2);
primka.lineStyle(1, barva, 100); //barva = 0xFF000F; primka.lineTo(0, 0); |
||
XXX Profil |
#5 · Zasláno: 10. 12. 2006, 23:06:09
osi011
no to je sice hezke, lae pisu, ze to potrebuju v rastrech a ne ve vektorech... tohle neni problem, na to jsou funce,ale ja potrebuju nejake algoritmy na kresleni pomoci pixelu :( |
||
Časová prodleva: 19 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0