Autor Zpráva
votom
Profil *
zdravim, klanim se, potreboval bych rychlou pomoc, je MC ktery ma v 1 framu tento script:
---------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------------
lastActiveNum = 1;
activeNum = 1;
clicked = false;
hoverStates = false;
turnOnSection = function (num)
{
delete onEnterFrame;
eval("thumb_" + lastActiveNum).gotoAndPlay("out");
eval("thumb_r" + lastActiveNum).gotoAndPlay("out");
eval("b" + lastActiveNum).enabled = true;
eval("thumb_" + num).gotoAndPlay("in");
eval("thumb_r" + num).gotoAndPlay("in");
eval("b" + num).enabled = false;
headers_mc.gotoAndStop(num);
subHeaders_mc.gotoAndStop(num);
lastActiveNum = num;
activeNum = num;
gotoAndPlay("changeDetail");
}
;
rollOverSection = function (num)
{
eval("thumb_" + num).gotoAndPlay("in");
eval("thumb_r" + num).gotoAndPlay("in");
}
;
rollOutSection = function (taco)
{
eval("thumb_" + taco).gotoAndPlay("out");
eval("thumb_r" + taco).gotoAndPlay("out");
}
;
---------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------------
mohl by mi nekdo podat vysvetleni jaka funkce dela co?

Jedna se o MC s 5 dalsima ktery jsou nejak timto skryptem vyvolavany a jsou prehravany jeden po druhem po udcitou dobu cca 5 vterin/ks.

Zajima mne to casovani, a hlavne bych potreboval aby se toto stridani nedalo ovlivnovat clickem misi ale aby jednotlive mc na click klasicky odkazovali.

Toto je dalsi script.
---------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------------
b1.onRelease = function ()
{
turnOnSection(1);
clicked = true;
}
;
b1.onRollOver = function ()
{
rollOverSection(1);
}
;
b1.onRollOut = function ()
{
rollOutSection(1);
}
;
b2.onRelease = function ()
{
turnOnSection(2);
clicked = true;
}
;
b2.onRollOver = function ()
{
rollOverSection(2);
}
;
b2.onRollOut = function ()
{
rollOutSection(2);
}
;
b3.onRelease = function ()
{
turnOnSection(3);
clicked = true;
}
;
b3.onRollOver = function ()
{
rollOverSection(3);
}
;
b3.onRollOut = function ()
{
rollOutSection(3);
}
;
b4.onRelease = function ()
{
turnOnSection(4);
clicked = true;
}
;
b4.onRollOver = function ()
{
rollOverSection(4);
}
;
b4.onRollOut = function ()
{
rollOutSection(4);
}
;
b5.onRelease = function ()
{
turnOnSection(5);
clicked = true;
}
;
b5.onRollOver = function ()
{
rollOverSection(5);
}
;
b5.onRollOut = function ()
{
rollOutSection(5);
}
;
---------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------------
A posledni cast
---------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------------
i = 1;
while (i <= 5)
{
eval("thumb_" + i).gotoAndPlay("out");
eval("thumb_r" + i).gotoAndPlay("out");
++i;
}

hoverStates = true;
thumb_1.gotoAndStop(1);
thumb_r1.gotoAndStop(1);
b1.enabled = false;

Posledni cast

stop();
count = 1;
if (clicked == false)
{
onEnterFrame = function ()
{
if (count < 150)
{
++count;
return;
}

if (activeNum < 5)
{
++activeNum;
turnOnSection(activeNum);
}
else
{
turnOnSection(1);
}


delete (onEnterFrame);
}
;
}
---------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------------
MC se jmenuji, "Thumb 1" az "5"
votom
Profil *
Napiste nekdo neco prosim.. ocenil bych predevsim pana Hanze...
Dekuji..
Hanz
Profil
votom
Vysvětlení:

delete onEnterFrame; --> odstraní onEnterFrame, které je ve poslední části scriptu

eval("thumb_" + lastActiveNum).gotoAndPlay("out"); --> za lastActiveNum se doplní hodnota z této proměnné, takže se zavolá třeba thumb_2.gotoAndPlay("out"); a to gotoAndPlay("out"); znamená, že tento MC přejde na snímek out.

headers_mc.gotoAndStop(num); --> MC přejde na snímek, jehož číslo je v proměnné num a zastaví se jeho přehrávání

Druhá část scriptu volá funkce, které jsou v 1. části scriptu a to s určitýma hodnotama.


A k třetí části myslím není nic moc co vysvětlovat.

Pro bližší rozbor by to chtělo vidět přímo ten fla (kdyžtak mi napiš na email, či ICQ, protože sem moc často nechodím)
XXX
Profil
jen tak premyslim, jak se muze stat, ze ma nekdo nejaky skript a vubec mu nerozumi. napada me, ze vykrade neci FLAcko a pak si ho necha vysvetlit a pouzije ho jako svoje... nebo se mylim??? Chapu, ze kazdy Flash neumi, ale i kdyby si to nechal udelat nekym jinym, tak mu to můze vysetlit on. Takze jak to asi bude...
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0