Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
votom Profil * |
#1 · Zasláno: 22. 1. 2007, 21:31:15
zdravim, klanim se, potreboval bych rychlou pomoc, je MC ktery ma v 1 framu tento script:
---------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------- lastActiveNum = 1; activeNum = 1; clicked = false; hoverStates = false; turnOnSection = function (num) { delete onEnterFrame; eval("thumb_" + lastActiveNum).gotoAndPlay("out"); eval("thumb_r" + lastActiveNum).gotoAndPlay("out"); eval("b" + lastActiveNum).enabled = true; eval("thumb_" + num).gotoAndPlay("in"); eval("thumb_r" + num).gotoAndPlay("in"); eval("b" + num).enabled = false; headers_mc.gotoAndStop(num); subHeaders_mc.gotoAndStop(num); lastActiveNum = num; activeNum = num; gotoAndPlay("changeDetail"); } ; rollOverSection = function (num) { eval("thumb_" + num).gotoAndPlay("in"); eval("thumb_r" + num).gotoAndPlay("in"); } ; rollOutSection = function (taco) { eval("thumb_" + taco).gotoAndPlay("out"); eval("thumb_r" + taco).gotoAndPlay("out"); } ; ---------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------- mohl by mi nekdo podat vysvetleni jaka funkce dela co? Jedna se o MC s 5 dalsima ktery jsou nejak timto skryptem vyvolavany a jsou prehravany jeden po druhem po udcitou dobu cca 5 vterin/ks. Zajima mne to casovani, a hlavne bych potreboval aby se toto stridani nedalo ovlivnovat clickem misi ale aby jednotlive mc na click klasicky odkazovali. Toto je dalsi script. ---------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------- b1.onRelease = function () { turnOnSection(1); clicked = true; } ; b1.onRollOver = function () { rollOverSection(1); } ; b1.onRollOut = function () { rollOutSection(1); } ; b2.onRelease = function () { turnOnSection(2); clicked = true; } ; b2.onRollOver = function () { rollOverSection(2); } ; b2.onRollOut = function () { rollOutSection(2); } ; b3.onRelease = function () { turnOnSection(3); clicked = true; } ; b3.onRollOver = function () { rollOverSection(3); } ; b3.onRollOut = function () { rollOutSection(3); } ; b4.onRelease = function () { turnOnSection(4); clicked = true; } ; b4.onRollOver = function () { rollOverSection(4); } ; b4.onRollOut = function () { rollOutSection(4); } ; b5.onRelease = function () { turnOnSection(5); clicked = true; } ; b5.onRollOver = function () { rollOverSection(5); } ; b5.onRollOut = function () { rollOutSection(5); } ; ---------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------- A posledni cast ---------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------- i = 1; while (i <= 5) { eval("thumb_" + i).gotoAndPlay("out"); eval("thumb_r" + i).gotoAndPlay("out"); ++i; } hoverStates = true; thumb_1.gotoAndStop(1); thumb_r1.gotoAndStop(1); b1.enabled = false; Posledni cast stop(); count = 1; if (clicked == false) { onEnterFrame = function () { if (count < 150) { ++count; return; } if (activeNum < 5) { ++activeNum; turnOnSection(activeNum); } else { turnOnSection(1); } delete (onEnterFrame); } ; } ---------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------- MC se jmenuji, "Thumb 1" az "5" |
||
votom Profil * |
#2 · Zasláno: 22. 1. 2007, 23:54:02
Napiste nekdo neco prosim.. ocenil bych predevsim pana Hanze...
Dekuji.. |
||
Hanz Profil |
#3 · Zasláno: 23. 1. 2007, 09:26:53
votom
Vysvětlení: delete onEnterFrame; --> odstraní onEnterFrame, které je ve poslední části scriptu eval("thumb_" + lastActiveNum).gotoAndPlay("out"); --> za lastActiveNum se doplní hodnota z této proměnné, takže se zavolá třeba thumb_2.gotoAndPlay("out"); a to gotoAndPlay("out"); znamená, že tento MC přejde na snímek out. headers_mc.gotoAndStop(num); --> MC přejde na snímek, jehož číslo je v proměnné num a zastaví se jeho přehrávání Druhá část scriptu volá funkce, které jsou v 1. části scriptu a to s určitýma hodnotama. A k třetí části myslím není nic moc co vysvětlovat. Pro bližší rozbor by to chtělo vidět přímo ten fla (kdyžtak mi napiš na email, či ICQ, protože sem moc často nechodím) |
||
XXX Profil |
#4 · Zasláno: 23. 1. 2007, 19:43:42
jen tak premyslim, jak se muze stat, ze ma nekdo nejaky skript a vubec mu nerozumi. napada me, ze vykrade neci FLAcko a pak si ho necha vysvetlit a pouzije ho jako svoje... nebo se mylim??? Chapu, ze kazdy Flash neumi, ale i kdyby si to nechal udelat nekym jinym, tak mu to můze vysetlit on. Takze jak to asi bude...
|
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0