Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
svains Profil * |
#1 · Zasláno: 5. 2. 2007, 12:26:20
Ahoj,
potřebuju pomoci, stačí mi jen směr jakým se mám ubírat a abych to nezkazil hned ze začátku, dělám klikací půdorys z normálního jpg, převedl jsem ho na vektory a jednotlivé místnosti na symboly, a ted potrabuju aby kdyz se najede na jednotlivy byt zmenila barva pozadí vsech pokoju v bytu (a slouzilo to jako odkaz). Kam umístit script? dělám to správně? Díky moc. |
||
dredie Profil * |
#2 · Zasláno: 6. 2. 2007, 17:22:55
1. symboly udelej jako movie clipy, nasazej je na scenu
2. kazdy takovy symbol zabal jeste do dalsiho symbolu (rika se tomu nesting), abys mohl jednoduse udelat animace zmeny barvy 3. kazdemu tomuto "nadrazenemu" symoblu dej unikatni instance name (v panelu properties -> instance name) 4. pomoci tweenu si naanimuj vnitrky tech symbolu tak jak chces - doporucuju udelat dve animace pro kazdy symbol - jednu pri najeti mysi (over) a druhou pri odjeti mysi (out), pridej popisky framu (fame label) na zacatek kazde teto animace (tudiz v kazdem symbolu budes mit napr. 10 framu pro animaci zabarveni mistonsti, prvni frame bude mit nazev over a 10 framu na odbarveni mistnosti, prvni (resp. 11.) se bude jemnovat out) 6. nezapomen pridat stop() akce na framy tech animaci tam, kde se ma animace po najeti (odjeti) zastavit, jinak se ti to bude prehravat porad dokolecka. 5. na prvni frame hlavni casove osy dej skripty ve smyslu: //slouzi k tomu aby se animace po nacteni stranky nerozjela hned this.myMc.stop(); //definice funkce pro najeti mysi na symbol this.myMC.onMouseOver = function() { this.gotoAndPlay("over"); } //definice funkce pro odjeti mysi ze symbolu this.myMC.onMouseOut = function() { this.gotoAndPlay("out"); } myMC je nazev daneho symbolu = jeho instance name, takze ve finale budes mit takovychto podobnych funkci treba 20 (podle poctu symbolu) a jenom zmenis instance name. Zkracene se to da zapsat i takto: this.myMC.onMouseOver = this.myMC2.onMouseOver = ..... = funtion() { ...... } - ale toto pouze za predpokladu ze vsechny frame labely jsou over/out a ze vsechny ty mistonsti reaguji stejnym zpusobem na interakce s mysi/ Snad je to srozumitelny a je to to co potrebujes ;) D. |
||
dredie Profil * |
#3 · Zasláno: 6. 2. 2007, 21:06:31
a ja jsem strasny k***t onMouseOver je chujovina je to samozrejme onRollOver a onRollOut aaa tak to je vylpach! :-D
D. |
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0