Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
rednek Profil |
#1 · Zasláno: 10. 2. 2007, 17:24:57 · Upravil/a: rednek
Ahoj, neprešiel ani tíždeň čo som sa začal učit vo flash, nie zo srandy ale pretože to potrebujem preto ^^
Prešli uz tri dni nerváka z jedným problémom, ktorý som vždy vyriešil tak že z toho vznikol ďalší problém, a teraz som sa pri jednom zasekol... soo bolo by otravne odpovedať na celí problém, tha sa spýtam len na pár rýchlich vecí a riešenie si nájdem sám aby som neotravoval dlho :P 1. ráta sa Instance Name ako premenná? 2. predtým než začnem v skriptoch písať nejakú premennú, musím si ju aj niekde vytvoriť alebo s ňou stačí rátať? (napr. napíšem príklad = true a ten príklad nikde inde nevytvorím len ho hneď napíšem) 3. ako má znieť presne skript na setnutie premmennej na true/false? skúšal som hádam všetko priklad = true; "priklad" = true; priklad == true; "priklad" == true; var priklad = true; var priklad == true; var "priklad" = true; var "priklad" == true; ani jedna neni správna tuším, ako to mám teda napísať v skutočnosti? plz poradte mi dám pokoj ale naozaj už som zufalí uaaa :( pol kráľovstva za odpoveď :) a nohu princeznej... |
||
XXX Profil |
#2 · Zasláno: 10. 2. 2007, 17:50:27
ad 1.)Instance name a promenna je neco jineho. Instance name je pojmenovani nejakeho tvojeho MovieClipu, tlacitka nebo textoveho pole, ktere umistis na pracovni plochu. tak jak si jej pojmenujes v Instance name, tak tak se pak na nej odkazujes pomoci skriptu. Napr kdyz si vytvoris nejakou animaci - MovieClilp, umistis ho na plochu a pojmenujes v InstanceName napr: animace_mc. pak s touto animaci muzes pracovat pomoci skriptu napr, takhle:
ad 2.) Spravne bys mel promenou, jeste pred tim, nez ji zacnes pouzivat deklarovat. Pouziva se k tomu klicove slovo var, pak napises nazev promene a jeji datovy typ (napr. Number, String, atd). Muzes primo v deklaraci nastavit i jeji pocatecni hodnotu, ale to neni nutne. Vypada to pak treba takhle:
Hodnoty promene pak nastavujes jen zadanim jmena promene, znaku "=" a dale zadas uz jen hodnotu, napr:
V tomto pripade je promena typu Bolean, coz znamena, ze muze nabyvat jen hodnot true a false, pokud by byla typu String, musela by byt jeji hodnota uzavrena uvozovkami, pokud by byla typu Number, zase bez uvozovek, napr:
promenou deklarujes slovem var jen jednou na zacatku, pak uz jen pracujes s promenou prímo pomoci jejího nazvu a hodnoty ad 3.) nevim co presne myslis, mozna uz jsem ti odpovedel v bode 2. Pokud bys ale pouzival podminku, ktera zjistuje, jestli ma promena hodnotu true nebo false, vypadalo by to takhle:
doufam,ze jsem te dobre pochopil a pomohl ti ;) |
||
rednek Profil |
#3 · Zasláno: 10. 2. 2007, 18:40:31
bless you
pomohol si mi viac ako som čakal že mi niekto pomôže ^^ thx ešte raz *wink* |
||
XXX Profil |
#4 · Zasláno: 10. 2. 2007, 19:34:27
Jestli se zacinas ucit Flash, tak doporucuju koupit knizku, je to nejlepsi a nejrychlejsi cesta, jak se Flash dobre naucit ;)
|
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0