Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Petr Kučera Profil * |
#1 · Zasláno: 10. 2. 2007, 20:30:07
V knihovně mám MovieClip, který vkládám v hlavní časové ose na scénu pomocí attachMovie(...). V prvním snímku toho vkládaného MovieClipu je funkce. Jakým způsobem mohu tuto funkci zavolat z hlavní časové osy?
hlavní časová osa : // ... v cyklu kde se mění proměnná "i" _root.attachMovie("MujMovieClip", "MovieClip_"+i , _root.getNextHighestDepth()); eval("MovieClip_"+i).MojeFunkce(...nejake parametry); // bohuzel tohle volani mi nefunguje :-( první snímek v MujMovieClip: this.MojeFunkce = function(...nejake parametry) { ....... } // nefunguje :-( function MojeFunkce(...nejake parametry) { ....... } // taky nefunguje :-( OOP se mi nechce používat protože se mi nelíbí mít soubor pro každou třídu někde mimo hlavni soubor .fla Je nějaká možnost ?? Děkuji. Petr Kučera. |
||
XXX Profil |
#2 · Zasláno: 10. 2. 2007, 21:02:04
Mozna by to chtelo lepe popsat. Nechapu, proc je ta funkce primo v tom MovieClipu. Urcite by bylo lepsi dat ji primo na hlavni casovou osu. Pak by se dala volat z kazdeho movieClipu, a z hladni casove osy taky. Jen by se menily parametry v zavislosti na tom, o ktery Movieclip by se jednalo
|
||
Petr Kučera Profil * |
#3 · Zasláno: 10. 2. 2007, 21:16:19
Funkce je v MovieClipu protoze pracuje s polozkami uvnitr movieclipu. Dejme tomu ze MovieClip je Auto. V tomto MovieClipu je funkce ("metoda" pokud pouziji terminoůlogii OOP) s nazvem "Nastartuj". Tato funkce v MovieClipu ve kterem je definovaná nastaví nekolik ruznych promnenych a vlastností (spusti treba nejaky klip a umisti ho nekam). Predpokladejme ze chci mit nekolik aut ve vyslednem projektu a kazde chci nastartovat. Misto toho abych pro kazde auto adresoval jeho prvky a nastavoval je tak pouze zavolam funkci "Nastartuj" kazdeho z aut. (jde o vykonstruovany priklad, ale snad pomuze pochopit co chci).
|
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0