Autor Zpráva
Petr Kučera
Profil *
V knihovně mám MovieClip, který vkládám v hlavní časové ose na scénu pomocí attachMovie(...). V prvním snímku toho vkládaného MovieClipu je funkce. Jakým způsobem mohu tuto funkci zavolat z hlavní časové osy?

hlavní časová osa :
// ... v cyklu kde se mění proměnná "i"
_root.attachMovie("MujMovieClip", "MovieClip_"+i , _root.getNextHighestDepth());
eval("MovieClip_"+i).MojeFunkce(...nejake parametry); // bohuzel tohle volani mi nefunguje :-(

první snímek v MujMovieClip:
this.MojeFunkce = function(...nejake parametry) { ....... } // nefunguje :-(

function MojeFunkce(...nejake parametry) { ....... } // taky nefunguje :-(

OOP se mi nechce používat protože se mi nelíbí mít soubor pro každou třídu někde mimo hlavni soubor .fla

Je nějaká možnost ??
Děkuji. Petr Kučera.
XXX
Profil
Mozna by to chtelo lepe popsat. Nechapu, proc je ta funkce primo v tom MovieClipu. Urcite by bylo lepsi dat ji primo na hlavni casovou osu. Pak by se dala volat z kazdeho movieClipu, a z hladni casove osy taky. Jen by se menily parametry v zavislosti na tom, o ktery Movieclip by se jednalo
Petr Kučera
Profil *
Funkce je v MovieClipu protoze pracuje s polozkami uvnitr movieclipu. Dejme tomu ze MovieClip je Auto. V tomto MovieClipu je funkce ("metoda" pokud pouziji terminoůlogii OOP) s nazvem "Nastartuj". Tato funkce v MovieClipu ve kterem je definovaná nastaví nekolik ruznych promnenych a vlastností (spusti treba nejaky klip a umisti ho nekam). Predpokladejme ze chci mit nekolik aut ve vyslednem projektu a kazde chci nastartovat. Misto toho abych pro kazde auto adresoval jeho prvky a nastavoval je tak pouze zavolam funkci "Nastartuj" kazdeho z aut. (jde o vykonstruovany priklad, ale snad pomuze pochopit co chci).
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0