Autor Zpráva
Petr Kučera
Profil *
Pár dnů se učím ActionScript, ale mám v tom hrozný zmatek. Chtěl bych používat OOP (Objektově Orientované Programování), ale je v tom hrozný (jak to říct slušně?) "nepořádek". Někde se jako objekt uvádí funkce, která obsahuje uvnitř další funkce (metody) a nějaké vlastnosti (properties) viz příklad1.
Příklad 1 :

function Auto() // jakoze konstruktor a definice/deklarace objektu "Auto"
{
this.addProperty("Rychlost", Brzda, Plyn); // pridani vlastnosti "Rychlost"
Rychlost = 0; // zastavení (auticko po vyrobení stojí)

function Brzda() { if(Rychlost > 1) Rychlost -=1;} // metoda "Brzda" pro zpomaleni
function Plyn() { Rychlost +=1; } // metoda "Plyn" pro zrychleni
}

MojeAuticko = new Auto(); // vytvoření instance "MojeAuticko" objektu "Auto"
MojeAuticko.Plyn(); // zrychleni auticka

---------------------------------------------------------------------- --------------------------------

... a někde se zase jako objekt uvádí "class" viz příklad2

Příklad 2 :

class Auto() // definice/deklarace třídy "Auto"
{
private var Rychlost:Number; // vlastnost "Rychlost"

function Auto() { Rychlost = 0;} // konstruktor (Auto po varobeni stoji)

public function Brzda() { if(Rychlost > 1) Rychlost -=1;} // metoda "Brzda" pro zpomaleni
public function Plyn() { Rychlost +=1; } // metoda "Plyn" pro zrychleni

}


Jaký je rozdíl v těchto dvou přístupech ?? (krom toho že ten druhý musí mít svůj vlastní soubor "Auto.as")
(chyby v příkladech nehledejte, jen jsem je narychlo sesmolil a o ně nejde)

Velikce děkuji za jakoukoliv odpověď a přeji všem pekný den.
Petr Kučera.
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.