Autor Zpráva
Pajos
Profil *
Je mozne nejak jednoduse univerzalne nastavit, aby hodnota useHandCursor byla pro kazdy button false? (nelibi se mi, ze se tam vzdy zobrazuje rucka jako u odkazu) Mam na mysli to nejak zakomponovat do definice objektu Button, nechci to pro kazde tlacitko delat zvlast.

Dik za rady,
Paja
flz
Profil
tento isty problem som riesil aj ja a v ziadnej dokumentacii som nenasiel riesenie, musis pekne pracne pre kazdy butt nastavit false :/
XXX
Profil
Kdyz si ty tlacitka nejak logicky pojmenujes v Instance Name, tak pokud jich mas opravdu hodne, tak si ulehcis praci pouzitim cyklu. Rekneme ze mas 30 tlacitek, pojmenuj si je treba tlacitko1_btn, tlacitko2_btn, .. tlacitko30_btn. Pak to u vsech vypnes skriptem:

for(var i:Number = 1; i<=30; i++){
var tlacitko:String = "tlacitko"+i+"_btn";
_root[tlacitko].useHandCursor = false;
}


diky prehlednosti je mozna nebudes moct pojmenovat primo takhle, ale aspon po skupinkach to takhle udelat muzes ;)
flz
Profil
XXX
lenze co ak je kazde tlacitko v inej hladine?
XXX
Profil
flz
Tohle nema s hladinama vubec nic spolecneho. Zrejme myslis, pokud je nejake tlacitko vnorene uvnitr nejakeho dalsiho movieClipu. To je pak jasne, ze to takhle nepujde, ze se to bude muset udelat zvlast pro jednotlive klipy. Ale pokud mas treba nejake menu, a v nem treba 10 tlacitek, nebo primo na _root(u) vice tlacitek, muzes tohle pouzit. Ja netvrdil, ze se to tim nastavi pro vsechny tlacitka v celem souboru. Kazdopadne v urcitem pripade to muze dost pomoct ;) Stejne tak bys to delal pri vnorenych tlacitcich treba v movieClipu Menu_mc, akorat bys psal cestu:

_root.Menu_mc[tlacitko].useHandCursor = false;
Pajos
Profil *
Tak jsem to uz s vyuuzitim googlu vyresil:
je to opravdu trapne, se divim, ze jsem to nevyzkousel predtim, nez jsem to sem napsal jako dotaz...
Button.prototype.useHandCursor = false;
cimz to nastavime pro celou tridu Button
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0