Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Andre Profil * |
#1 · Zasláno: 18. 3. 2005, 19:54:05
Ahoj, programuji hru
Mám X vojáků, pojmenovaných "enemy"+<cislo>; cislo=1,2,3,4,...X Pak mám sebe (_root.player) a vždy když střílím, duplikuje se instance klipu "shot"; Každá střela tedy musí každý snimek (30fps) kontrolovat, zda-li není v hitTestu s nepřítelem; Vyřešil jsem to neohrabaným způsobem typu: for (a=1; a<_root.pocetEnemy; a++) { if (this.hitTest(_root["enemy"+a])) { <odecti zivoty, znic strelu, atd...> } } jenže problém je v tom, že když mám např. 15 nepřátel, střílím z kulometu, tak každá strela musi projít 15 for-cykly za vteřinu když vezmeme v úvahu, že kulomet střílí velmi rychle, zjistíme, že: 15*20*30=6300 (nebo alespoň doufám); , 6300 akcí za vteřinu je pro processor příliš velkým oříškem. Nemohli by jste mi nekdo zkušený poradit co si s tím mám počít? Byl bych moc vděčný. Andre rumcajz@centrum.cz |
||
Hanz Profil |
#2 · Zasláno: 18. 3. 2005, 20:18:55 · Upravil/a: Hanz
Andre
No nevím, ale mi to vychází 9000 akcí :o) No ale teď vážně. Opravdu mně nenapadá jak to vyřešit, ale myslím že to zase až takový nápor nebude. --> dnešní počítače to ustojí. |
||
Časová prodleva: 19 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0