Autor Zpráva
Andre
Profil *
Ahoj, programuji hru
Mám X vojáků, pojmenovaných "enemy"+<cislo>; cislo=1,2,3,4,...X
Pak mám sebe (_root.player) a vždy když střílím, duplikuje se instance klipu "shot";
Každá střela tedy musí každý snimek (30fps) kontrolovat, zda-li není v hitTestu s nepřítelem;
Vyřešil jsem to neohrabaným způsobem typu:
for (a=1; a<_root.pocetEnemy; a++) {
if (this.hitTest(_root["enemy"+a])) {
<odecti zivoty, znic strelu, atd...>
}
}
jenže problém je v tom, že když mám např. 15 nepřátel,
střílím z kulometu, tak každá strela musi projít 15 for-cykly za vteřinu
když vezmeme v úvahu, že kulomet střílí velmi rychle, zjistíme, že:
15*20*30=6300 (nebo alespoň doufám); ,
6300 akcí za vteřinu je pro processor příliš velkým oříškem. Nemohli by jste mi nekdo zkušený poradit
co si s tím mám počít? Byl bych moc vděčný.
Andre
rumcajz@centrum.cz
Hanz
Profil
Andre
No nevím, ale mi to vychází 9000 akcí :o)

No ale teď vážně. Opravdu mně nenapadá jak to vyřešit, ale myslím že to zase až takový nápor nebude. --> dnešní počítače to ustojí.
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.