Autor Zpráva
Spejblik
Profil *
-prosím o radu ohledně deklarace proměných (lokálních)
-při prvním spuštění kodu jde vše v pořádku
-při opětovném spuštění již proměnné mají hodnotu NaN
-v diskuzi jsem nenašel podobný problém

-děkuji za info


on (release) {
var i:Number;
var meritko:Number;
var pudorys_X:Number;
var komurka_X:Number;
var sila:Number;
var pocetX:Number;
var kopie:MovieClip
var jmeno:String

pudorys_X=number(this.pudorys_X.text)
komurka_X=number(this.komurka_X.text)
sila=number(this.sila.text)

meritko=350/pudorys_X

this.pudorys._width=meritko*this.pudorys_X.text //změna půdorysu X
this.pudorys._height=meritko*this.pudorys_Y.text //změna půdorysu Y


pocetX=Math.floor((pudorys_X-sila)/(komurka_X+sila))
okrajX=(pudorys_X - (pocetX*(komurka_X+sila)+sila))/2
this.prepazkaX_1._x=meritko*okrajX+120
this.prepazkaX_1._width=meritko*sila
this.prepazkaX_1._height=this.pudorys._height

for (i = 2; i < pocetX+2; i++) {
jmeno="prepazkaX_" + i

X=meritko*(okrajX+((i-1)*(komurka_X + sila)))
trace(X/meritko)
trace (X)
kopie=prepazkaX_1.duplicateMovieClip( i, this.getNextHighestDepth(), {_x:X+120, _width:this.prepazkaX_1});
//trace (kopie);
}
//******************************************************************** *******************************************
var pudorys_Y:Number;
var komurka_Y:Number;
var pocetY:Number;

pudorys_Y=number(this.pudorys_Y.text)
komurka_Y=number(this.komurka_Y.text)

//meritko=250/pudorys_Y
//this.pudorys._height=meritko*this.pudorys_Y.text //změna půdorysu Y

pocetY=Math.floor((pudorys_Y-sila)/(komurka_Y+sila))
okrajY=(pudorys_Y - (pocetY*(komurka_Y+sila)+sila))/2
this.prepazkaY_1._y=meritko*okrajY+100
this.prepazkaY_1._height=meritko*sila


for (i = 2; i < pocetY+2; i++) {
Y=meritko*(okrajY+((i-1)*(komurka_Y + sila)))
trace(Y/meritko)
trace (Y)
kopie=prepazkaY_1.duplicateMovieClip( i, this.getNextHighestDepth(), {_y:Y+100, _height:this.prepazkaY_1});
//trace (kopie);
}
//******************************************************************** *******************
// výpis výsledku
this.okraj_X.y=this.pudorys._height+10
this.okraj_Y.y=this.pudorys._height
this.okraj_X.text=okrajX
text=okrajY


}
Dredie
Profil *
jsem zvedavej, kdo ti bude lustit takovej dlouhej kod.....
Spejblik
Profil *
-sorry asi jsem se spatně vyjádřil-ten kod není třeba luštit-jen pro info (deklarace)
-jde o to ,že pokud spustím tuto rutinu znovu tak hned od začátku nabývají proměné hodnoty NaN
-při prvním průchodu vše funguje
-boha nevím čím to je
DoubleThink
Profil *
prosím o radu ohledně deklarace proměných (lokálních)
Deklarace proměnných je volitelná - AS zvládá deklaraci i přetypování za běhu - stejně jako JS.

-při prvním spuštění kodu jde vše v pořádku
-při opětovném spuštění již proměnné mají hodnotu NaN


Zajímavé. Pokud by mě to už párkrát nevytrestalo, řekl bych dokonce i "nemožné".
Nepoužíváš žádné funkce, které by mohly činit rozdíly u jednotlivých spouštění animace.
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.