Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Spejblik Profil * |
#1 · Zasláno: 6. 3. 2007, 10:02:03
-prosím o radu ohledně deklarace proměných (lokálních)
-při prvním spuštění kodu jde vše v pořádku -při opětovném spuštění již proměnné mají hodnotu NaN -v diskuzi jsem nenašel podobný problém -děkuji za info on (release) { var i:Number; var meritko:Number; var pudorys_X:Number; var komurka_X:Number; var sila:Number; var pocetX:Number; var kopie:MovieClip var jmeno:String pudorys_X=number(this.pudorys_X.text) komurka_X=number(this.komurka_X.text) sila=number(this.sila.text) meritko=350/pudorys_X this.pudorys._width=meritko*this.pudorys_X.text //změna půdorysu X this.pudorys._height=meritko*this.pudorys_Y.text //změna půdorysu Y pocetX=Math.floor((pudorys_X-sila)/(komurka_X+sila)) okrajX=(pudorys_X - (pocetX*(komurka_X+sila)+sila))/2 this.prepazkaX_1._x=meritko*okrajX+120 this.prepazkaX_1._width=meritko*sila this.prepazkaX_1._height=this.pudorys._height for (i = 2; i < pocetX+2; i++) { jmeno="prepazkaX_" + i X=meritko*(okrajX+((i-1)*(komurka_X + sila))) trace(X/meritko) trace (X) kopie=prepazkaX_1.duplicateMovieClip( i, this.getNextHighestDepth(), {_x:X+120, _width:this.prepazkaX_1}); //trace (kopie); } //******************************************************************** ******************************************* var pudorys_Y:Number; var komurka_Y:Number; var pocetY:Number; pudorys_Y=number(this.pudorys_Y.text) komurka_Y=number(this.komurka_Y.text) //meritko=250/pudorys_Y //this.pudorys._height=meritko*this.pudorys_Y.text //změna půdorysu Y pocetY=Math.floor((pudorys_Y-sila)/(komurka_Y+sila)) okrajY=(pudorys_Y - (pocetY*(komurka_Y+sila)+sila))/2 this.prepazkaY_1._y=meritko*okrajY+100 this.prepazkaY_1._height=meritko*sila for (i = 2; i < pocetY+2; i++) { Y=meritko*(okrajY+((i-1)*(komurka_Y + sila))) trace(Y/meritko) trace (Y) kopie=prepazkaY_1.duplicateMovieClip( i, this.getNextHighestDepth(), {_y:Y+100, _height:this.prepazkaY_1}); //trace (kopie); } //******************************************************************** ******************* // výpis výsledku this.okraj_X.y=this.pudorys._height+10 this.okraj_Y.y=this.pudorys._height this.okraj_X.text=okrajX text=okrajY } |
||
Dredie Profil * |
#2 · Zasláno: 6. 3. 2007, 21:54:06
jsem zvedavej, kdo ti bude lustit takovej dlouhej kod.....
|
||
Spejblik Profil * |
#3 · Zasláno: 7. 3. 2007, 11:55:26
-sorry asi jsem se spatně vyjádřil-ten kod není třeba luštit-jen pro info (deklarace)
-jde o to ,že pokud spustím tuto rutinu znovu tak hned od začátku nabývají proměné hodnoty NaN -při prvním průchodu vše funguje -boha nevím čím to je |
||
DoubleThink Profil * |
#4 · Zasláno: 7. 3. 2007, 14:47:01 · Upravil/a: DoubleThink
prosím o radu ohledně deklarace proměných (lokálních)
Deklarace proměnných je volitelná - AS zvládá deklaraci i přetypování za běhu - stejně jako JS. -při prvním spuštění kodu jde vše v pořádku -při opětovném spuštění již proměnné mají hodnotu NaN Zajímavé. Pokud by mě to už párkrát nevytrestalo, řekl bych dokonce i "nemožné". Nepoužíváš žádné funkce, které by mohly činit rozdíly u jednotlivých spouštění animace. |
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0