Autor Zpráva
Skála
Profil *
Ahoj, dalo by se zaridit pomoci scritptu to, ze by po najeti na tlacitko zmizeli nejake vrstvy na scene, jen se schovaly. Pokud jo, mohl by jste mi nekdo rict jak se to dela pripadne dat odkaz.

Diky
Ladza
Profil
tak udelej objekty co chces skryt -dej jim instance a skryj instance... instance._visible = false
Skála
Profil *
jo to by slo, jen jak udelam to, aby v se skryla treba jen jedna z peti instanci po najeti mysi?
XXX
Profil
Skála
kazdy object bude samostatny movieClip, ktery bude pojmenovany v InstanceName. Potom si v udalosti onRelease kazdeho tlacitka nastavis, ktere MC se maji schovat. napr:

tlacitko1_btn.onRelease = function(){
mc1._visible = false;
mc5._visible = false;
//atd
}

tlacitko2_btn.onRelease = function(){
mc2._visible = false;
mc4._visible = false;
//atd
}


atd... ;) samozrejme musis vse prepsat podle toho, jak se jmenuji tvoje tlacitka a jednotlive MovieClipy ;)
Skála
Profil *
co to prosim za chybu

**Error** Symbol=Tween 16 copy 2, layer=Layer 11, frame=1:Line 1: Statement must appear within on handler
aa_barandov.onRelease = function(){
Skála
Profil *
Jeste dotaz, proc musim vytvaret k tomu i movie clipy, mam jen sest tlacitek. A z toho bych rad pet skryl. A samo tim, ze najedu na jedno z nich, tak se schova ostatnich pet.
dredie
Profil *
Skála

k tomu erroru - neco co strkas jako skript k symbolu patri na frame.... tudiz mas ten skript na spatnem miste, staci si precist ten error (k tomu ta hlaska slouzi)

k druhemu dotazu - jak jinak bys ta tlacitak chtel resit nez jao samostatne objekty? Pak by ta tlacitak nemela zadny smysl.

D.
Skála
Profil *
Derdie, neptal bych se kdybych tomu porozumel.

A k tomu druhemu, nerikam ze to nechci resit jako samostatne objekty. Jen bych si chtel vystacit jen s tlacitky a nedavat k tomu jeste MC.

XXX, nejak mi to nefunguje.

Mohl bych ti poslat zdrojak, kde by jsi mohl ukazat, treba ten trik jen u prvniho z peti tlacitek?
XXX
Profil
Skála
No pokud mas jen 6 tlacitek,tak si je musis vsechny pojmenovat v panelu Properties v kolonce instanceName napr. jako tlacitko1_btn, tlacitko2_btn, ... , tlacitko6_btn. Potom na prvni snimek hlavni casove osy das skript:

for(var i:Number = 1; i<= 6; i++){
var tlacitko:String = "tlacitko"+i+"_btn";
this[tlacitko].cislo = i;
this[tlacitko].onRelease = function(){
for(var x:Number = 1; x<= 6; x++){
var nazevTlacitka:String = "tlacitko"+x+"_btn";
if(this.cislo != x){
this._parent[nazevTlacitka]._visible = false;
}
}
}
}


tot vse ;) Tohle resi tvuj popsany problem, akorat nevim, jak se maji znovu ty tlacitka zapinat, to nikde nepopisujes ;)

Jinak kdybys mi chtel neco poslat, tak tady napis svuj mejl a ja se ti ozvu ;)
Skála
Profil *
tskalka@post.cz
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0