Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
FreeWay Profil * |
#1 · Zasláno: 27. 3. 2005, 20:43:11
Tohle je muj preloader ve flashi
Tohle je v druhym frame loading = Math.round(getBytesLoaded()/getBytesTotal()*100); if (loading==100) { gotoAndStop(3); } else { gotoAndPlay(1); }; Dale v prvnim a druhym frame mam dynamicky text ktery zobrazuje premennou loading. A ve tretim frame mi uz bezi animace. Problem je v tom, kdyz sem to dal na stranku tak se mi preloader ani nezobrazil. Flash animace byla cerna a po nacitani mi to hned skocilo na animaci. Teda vubec sem nevidel procenta pri loadovani ale hned vyslednou animaci. Flash soubor ma kolem 900kb. |
||
Hanz Profil |
#2 · Zasláno: 27. 3. 2005, 21:15:50
Vše by mnělo být dobře. Problém může být v tom že máš třeba moc rychlé připojení.
|
||
FreeWay Profil * |
#3 · Zasláno: 27. 3. 2005, 22:34:39
Myslim ze v tom problem neni, mam DSL 512 a neslape to ani na Dial up
tu to muzes najit... http://www.lf2fanclub.wz.cz/test.html alebo http://www.lf2fanclub.wz.cz/sound.fla alebo http://www.lf2fanclub.wz.cz/sound.swf |
||
Hanz Profil |
#4 · Zasláno: 28. 3. 2005, 09:16:41
FreeWay
Vím kde je problé, ale nevím proč někdy vznikne a někdy ne. Je to tím že knihovna se vždy načítá jako první (na prvním snímku). A bohužel, flash nevím z jakých důvodu se prostě nerozjede dříve než se to načte. Lépe řečeno než se načte zvuk. A dokud se nerozjede tak se nemůže ten preloader objevit. A zdá se mi že to čeká zrovna na ten zvuk. Ten zvuk totiž zabírá většinu místa v celé animaci. A proto poté jak se načte ten preloader už skoro nevidíš ---> abych to upřesnil tak animace se spustí v ten okamžik když je načítání na 99% :o) (ten zvuk zabírá 99% celé animace). Nevím jestli je to "chyba" flashe. Podel mého názoru máš dvě možnosti: 1) Načítat ten zvuk externě. (animaci necháš rozjet --> ani tam nemusí být žádný preloader --> a preloader uděláš až pro zvu, který se načítá --> ono by to vlastně vypadalo úplně stejně jen by ten preloader ukazoval nečtení hudby --> no když je hudba 99% a zbytek 1% tak by to snad nevadilo --> to je podle mně nejlepší. 2) Načítat ten *.swf do jiného *.swf, na který dáš preloader pro načtení toho prvního. |
||
FreeWay Profil * |
#5 · Zasláno: 28. 3. 2005, 12:34:05
Jak muzu externe nacist animaci do flashu? to mi moc jasne neni
Ten druhy pripad bych i vedel: Play by bylo na prvnim frame a a druhym frame by byl preloader: zvuk=loadMovieNum("music.swf",1); gotoAndStop(2); loading = Math.round(zvuk.getBytesLoaded()/zvuk.getBytesTotal()*100); if (loading==100) { gotoAndStop(1); } else { gotoAndStop(2); }; |
||
Hanz Profil |
#6 · Zasláno: 28. 3. 2005, 12:57:50
FreeWay
No zvuk se načítá přez loadSound() Takže třeba: zvuk = new Sound(); |
||
FreeWay Profil * |
#7 · Zasláno: 28. 3. 2005, 14:44:32
Mam to nejak podobne ale nefunguje to.
Mam to stale na: http://www.lf2fanclub.wz.cz/test.html alebo http://www.lf2fanclub.wz.cz/sound.fla alebo http://www.lf2fanclub.wz.cz/sound.swf |
||
Hanz Profil |
#8 · Zasláno: 28. 3. 2005, 16:16:40
FreeWay
Takže hlavní problém je v tom že nemůžež zadávat absolutní cestu, ale jen relativní. Ale, stejně to potom nepůjde. Musím se na to ještě podívat, ale každopádně jsem ti zapomněl říct že ten zvuk musíš spustit. |
||
FreeWay Profil * |
#9 · Zasláno: 28. 3. 2005, 17:16:28
mam tam ja zvuk.start() a aj zadavam relativni cestu _root.cokoliv
ale pri loadingu mi to vypise "NaN" a ne 100. |
||
Časová prodleva: 20 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0