Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Dana02 Profil |
#1 · Zasláno: 6. 6. 2007, 11:18:16
Tak to jsem zase ja s dalsim problemem :)
Nyni jde o to, ze mam urcitou animaci, ktera se neustale opakuje. Tzv. na prvnim frejmu mam jeden MC a na tom frejmu akce, aby se cekalo nekolik vterin, dokud se MC a animace v nem, nekolikrat neprehraje, pote to skoci na dalsi frejm, kde je jiny MC a v nem zase animace a dalsi akce, ktera urci cas, po ktery ma na snimku vydrzet a takhle to jde jeste jednou a pak zase cele od zacatku. Proste smycka. Muj problem tkvi v tom, ze v kazdem tom MC, je na prvnim snimku nejaky zvuk. Ten se prehraje pokazde, kdyz animace dojede na svuj konec a vrati se na zacatek. Jak mam prosim zajistit, aby tyto zvuky sli vypnout? Pokud pouziji stopAllsounds, tak to samozrejme funguje do te doby, nez se zacne animace prehravat od znovu. Lze nejak tyto zvuky volat z knihovny, ale zajistit to, aby se prehraly pouze kdyz se animace zacne prehravat od zacatku? Pripadne jak tyto zvuky zase vypnout. Dekuji moc za odpovedi |
||
dredie Profil |
#2 · Zasláno: 6. 6. 2007, 13:26:49
Dana02
co takle podminka if/else? Treba neco jako: var playCheck:Boolean = true; if(playCheck) { mySound.play(); playCheck = false; } d. |
||
Časová prodleva: 17 let
|
0