Autor Zpráva
Derix
Profil *
for (i=1; i<4; i++){

posx = 50
var eval("sipka"+i) = this.attachMovie(eval("sipka"+i), eval("sipka"+i), i)
eval("sipka"+i).rotation = Math.atan2(obj._x - eval("sipka"+i)._x, obj._y - eval("sipka"+i)._y) * 180/Math.PI
While (i == 1 || i == 2){
eval("sipka"+i)._x=obj._x+100
eval("sipka"+i)._y=obj._y+100
}
While (i == 3 || i == 4){
eval("sipka"+i)._x=obj._x-100
eval("sipka"+i)._y=obj._y-100
}
}


Dobrý den, nevíte někdo kde je v tomto kódu chyba ?
A nevíte jak v
attachMovie(eval("sipka"+i), eval("sipka"+i), i)
obalit
eval()
do uvozovek ? ( pokud je to k něčemu)

Děkuji
dredie
Profil
attachMovie("sipka", "sipka"+i, i)

- kolik vlatne mas tech sipek v knihovne? :D
Derix
Profil *
Děkuji :]
Derix
Profil *
Ještě zde přetvává problém s
While (i == 1 || i == 2){
a
While (i == 3 || i == 4){
. Víte si někdo rady ?
Flashman4D
Profil
a co pouzit podmínku if
do smyček se == nedává, aspon ve flashi to není dobré řešení, objekty ti taK ujedou kdesi do nekonečna

var obj = eval("sipka"+i);
if (i == 1 or i == 2){
obj._x += 100;
obj._y += 100;
}
DoubleThink
Profil *
do smyček se == nedává
A hopla! To jsou mi noviny.
Flashman4D
Profil
DoubleThink
myslel sem to v tom aby nevznikl nekonečný cykl, v tomto příkladě
DoubleThink
Profil *
Ano, ale nemůžeš to tak zobecnit.

Celá Derixova konstrukce je chybná - první (while) smyčka je nekonečná (druhá taky, i když nikdy neproběhne).
Obecně může být uvnitř porovnávacího výrazu cokoliv, ale musí to po konečném počtu cyklů vrátit false.
Musí být tedy přímá vazba mezi porovnávacím výrazem a vnitřkem smyčky.
Flashman4D
Profil
DoubleThink
souhlasím s tebou, Derixi zkus to překopat ;) nebo napiš čeho chceš přesně docílit
XXX
Profil
Derix

1.) Pouziti eval je naprosto zbytecne
2.) i nikdy nebude rovno 4, kdyz mas cyklus for postaveny tak, jak mas. i bude nabyvat hodnot 1,2,3.
3.) abysme si vse ujasnili: mas v knihovne jeden MC sipka, ktery nacitas nekolikrat na plochu.Takze budes
mit na plose 3 nebo 4 stejne sipky a ten MC obj ti tam dela co? Zkus popsat presne, ceho chces
dosahnout - co ma byt na plose, jak se to ma chovat, jak to ma cele vypadat, ... ;)
Derix
Profil *
Dobrý den,

Pomocí MC obj, který je na scéně, jsem chtěl určit polohu sipky1-4.

Zkusil jsem to překopat :
for (i=1; i<5; i++) {

this.attachMovie("sipka", "sipka"+i, i);
eval("sipka"+i)._rotation = Math.atan2(obj._x-eval("sipka"+i)._x, obj._y-eval("sipka"+i)._y)*180/Math.PI;
}
sipka1._x = obj._x-100;
sipka1._y = obj._y-100;
sipka2._x = obj._x-100;
sipka2._y = obj._y+100;
sipka3._x = obj._x+100;
sipka3._y = obj._y+100;
sipka4._x = obj._x+100;
sipka4._y = obj._y-100;


Už to funguje.... děkuji za rady :)
Derix
Profil *
Prosimvás,

Jka můžu zavotal tuto funkci ?
this.onEnterFrame = function() {};

Děkuji :)
Derix
Profil *
Pardon *zavolat
embee
Profil
Derix

function myFunction():Void {
this.onEnterFrame = function() {
......
}
}

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: