Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Derix Profil * |
#1 · Zasláno: 28. 6. 2007, 20:20:55
for (i=1; i<4; i++){ Dobrý den, nevíte někdo kde je v tomto kódu chyba ? A nevíte jak v attachMovie(eval("sipka"+i), eval("sipka"+i), i)obalit eval()do uvozovek ? ( pokud je to k něčemu) Děkuji |
||
dredie Profil |
#2 · Zasláno: 28. 6. 2007, 21:42:34
attachMovie("sipka", "sipka"+i, i)
- kolik vlatne mas tech sipek v knihovne? :D |
||
Derix Profil * |
#3 · Zasláno: 28. 6. 2007, 23:02:28
Děkuji :]
|
||
Derix Profil * |
#4 · Zasláno: 28. 6. 2007, 23:22:42
Ještě zde přetvává problém s
While (i == 1 || i == 2){a While (i == 3 || i == 4){. Víte si někdo rady ? |
||
Flashman4D Profil |
#5 · Zasláno: 29. 6. 2007, 11:20:39 · Upravil/a: Flashman4D
a co pouzit podmínku if
do smyček se == nedává, aspon ve flashi to není dobré řešení, objekty ti taK ujedou kdesi do nekonečna var obj = eval("sipka"+i); if (i == 1 or i == 2){ obj._x += 100; obj._y += 100; } |
||
DoubleThink Profil * |
#6 · Zasláno: 29. 6. 2007, 11:27:20
do smyček se == nedává
A hopla! To jsou mi noviny. |
||
Flashman4D Profil |
#7 · Zasláno: 29. 6. 2007, 11:33:56 · Upravil/a: Flashman4D
DoubleThink
myslel sem to v tom aby nevznikl nekonečný cykl, v tomto příkladě |
||
DoubleThink Profil * |
#8 · Zasláno: 29. 6. 2007, 14:11:43
Ano, ale nemůžeš to tak zobecnit.
Celá Derixova konstrukce je chybná - první (while) smyčka je nekonečná (druhá taky, i když nikdy neproběhne). Obecně může být uvnitř porovnávacího výrazu cokoliv, ale musí to po konečném počtu cyklů vrátit false. Musí být tedy přímá vazba mezi porovnávacím výrazem a vnitřkem smyčky. |
||
Flashman4D Profil |
#9 · Zasláno: 29. 6. 2007, 20:52:54
DoubleThink
souhlasím s tebou, Derixi zkus to překopat ;) nebo napiš čeho chceš přesně docílit |
||
XXX Profil |
#10 · Zasláno: 30. 6. 2007, 09:35:49
Derix
1.) Pouziti eval je naprosto zbytecne 2.) i nikdy nebude rovno 4, kdyz mas cyklus for postaveny tak, jak mas. i bude nabyvat hodnot 1,2,3. 3.) abysme si vse ujasnili: mas v knihovne jeden MC sipka, ktery nacitas nekolikrat na plochu.Takze budes mit na plose 3 nebo 4 stejne sipky a ten MC obj ti tam dela co? Zkus popsat presne, ceho chces dosahnout - co ma byt na plose, jak se to ma chovat, jak to ma cele vypadat, ... ;) |
||
Derix Profil * |
#11 · Zasláno: 1. 7. 2007, 12:45:17
Dobrý den,
Pomocí MC obj, který je na scéně, jsem chtěl určit polohu sipky1-4. Zkusil jsem to překopat : for (i=1; i<5; i++) { Už to funguje.... děkuji za rady :) |
||
Derix Profil * |
#12 · Zasláno: 1. 7. 2007, 14:15:18
Prosimvás,
Jka můžu zavotal tuto funkci ? this.onEnterFrame = function() {}; Děkuji :) |
||
Derix Profil * |
#13 · Zasláno: 1. 7. 2007, 16:03:48
Pardon *zavolat
|
||
embee Profil |
#14 · Zasláno: 1. 7. 2007, 16:08:07
Derix
function myFunction():Void { this.onEnterFrame = function() { ...... } } |
||
Časová prodleva: 17 let
|
0