Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Flashman4D Profil |
#1 · Zasláno: 10. 7. 2007, 15:11:08
Zdravím,
mám dotaz, spíš bych chtěl znát vaše názory;) ohledně "loadingů", protože je celá řada způsobů jak to udělat. konkretně mám celý script včetně ASanimace v jednom framu (abych se v tom vyznal mám tam pár includů apod.). jak tedy řešíte načtení kódu, který má několik set řádků? tímto dotazem mi jde o podělení zkušeností..., aby byl hotový projekt efektivní a použitelný pro uživatele |
||
embee Profil |
#2 · Zasláno: 10. 7. 2007, 15:58:42
Tech nekolik set radku ma jakou veliksot na disku?
|
||
Flashman4D Profil |
#3 · Zasláno: 10. 7. 2007, 16:08:31
např. kolem 1 mega
|
||
embee Profil |
#4 · Zasláno: 10. 7. 2007, 16:32:53
Flashman4D
to mi pripada na textovy soubor hodne :) lae netusim, jestli include zahrnuje nejake nacitaci techniky, rozhodne co se AS 2.0 tyce... |
||
Flashman4D Profil |
#5 · Zasláno: 10. 7. 2007, 16:51:09
bral jsem to obecně to 1MB, Skutečně mám u jednoho projektu cca .swf 30kb, .as 10kb, externí texty 50kb
|
||
embee Profil |
#6 · Zasláno: 10. 7. 2007, 16:55:50
Flashman4D
no swf a externi texty navitane do loadVars se daji bez problemu podchytit klasickym movieClipLoader a loadVars, kde se da zjistit veliksot nacitaneho souboru, prubeh nacitani atp., ale externi skript prirazovany pomoci include opravdu netusim. |
||
Flashman4D Profil |
#7 · Zasláno: 10. 7. 2007, 17:00:45
v includovaném *.as mám především funkce a na konci tohoto souboru mám proměnou typu - stav = true; načítám dokud není true, co myslš?
|
||
Flashman4D Profil |
#8 · Zasláno: 10. 7. 2007, 17:03:22 · Upravil/a: Flashman4D
externi texty navitane do loadVars
to neřeším, to je samozřejmost, nejde mi o načítání dat, ale o kód jako takový |
||
embee Profil |
#9 · Zasláno: 10. 7. 2007, 17:58:48
Flashman4D
otazka je, jestli metoda include vysila udalost onLoadProgress nebo ne |
||
Časová prodleva: 17 let
|
0