Autor Zpráva
kyklop
Profil *
lze nějakou podmínkou přiřadit tlačítku, aby po stisknutí již nebylo aktivní? Čili, aby se dalo použít jen 1x a následně již bylo "mrtvé"?
Díkes
Hanz
Profil
kyklop
Speciální vlastnost na to není. Doporučuji ti toto řešení:
Na tlačítko tohle:
on (release) {

if (_root.hodnota == undefined) {
trace("h");
_root.hodnota = 0;
//A sem zbývající skript
}
}


A je to.
flz
Profil
na co to trace?
DoubleThink
Profil *
Informační output pro účely ladění aplikace (prostě se otevře konzole a vyplivne to "h")

Při konečném exportu je pak dobré zvolit "Omit Trace Actions"
flz
Profil
viem, ale nerozumiem na co to tam davat
DoubleThink
Profil *
Na to, abys zjistil, co se ve scriptu opravdu děje, když něco nefunguje.
kyklop
Profil *
Tak tohle mi nefunguje. Určitě v tom zase bude ta moje archaická verze flash MX. Mohl by někdo posoudit, zda to tak opravdu je, nebo je něco špatně na příkladu Hanze (což je teda nepravděpodobné :-)) Děkuji
Hanz
Profil
flz
Jo to jsem tam omylem zapoměl. Jak píše DoubleThink tak jsem tím testoval jestli to funguje.

kyklop
No mi to tak jak jsem to napsal funguje.
Proč myslíš, že ti to nefunguje? --> z čeho tak usuzuješ?
Napiš mi ten script jak jsi ho použil usebe.
kyklop
Profil
Hanz
Usuzuji podle toho, že mi to nefunguje :o), teda nevím, jestli dejme tomu proměnnou "hodnota" nemám nahradit nějakou jinou proměnnou, ale to si myslím, že ne. Nebo snad má být někde ve AS ještě nějakým způsobem proměnná "hodnota" deklarována?? Díkes
Hanz
Profil
kyklop
No jinde deklarovaná být nemá. Po zmáčknutí CTRL+ENTER ve Flashi (při tvorbě) a následném kliknutí na tlačítko, na kterém je ten script by se ti mělo vypsat písmeno "h".
(To jen pokud máš ten script přesně jak jsem psal.
kyklop
Profil
Hanz

Opsal jsem ho přesně podle toho, jak jsi vypsal výše, v outputu bylo skutečně písmeno "h", čili skript je zrějmě bez závady, ale to tlačítko je pořád akční...
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0