Autor Zpráva
JH
Profil *
zdar, chtěl bych se zeptat jak se ve flashi dá řešit klonování MC.
dělám hru kde bude panáček střílet, chci aby každá střela byla samostatná (každá může mít jiný směr letu)

v _root.hodnoty.bullet_fired si ukládám kolik střel bylo vystřeleno celkem
po stisku SPACE se naklonuje MC _root.bullet (má tvar střely)

if (Key.isDown(Key.SPACE)) {
_root.hodnoty.bullet_fired++;
duplicateMovieClip(_root.bullet, "bullet"+_root.hodnoty.bullet_fired, 1);

_root["bullet"+_root.hodnoty.bullet_fired]._x = _root.player._x;
_root["bullet"+_root.hodnoty.bullet_fired]._y = _root.player._y;

}



která má tenhle script:

onClipEvent (enterFrame) {
this._x += Math.cos((_root.player._rotation-90)*(Math.PI/180))*_root.hodnoty.bull et_speed;
this._y += Math.sin((_root.player._rotation-90)*(Math.PI/180))*_root.hodnoty.bull et_speed;
}


vytvoří se MC s názvem bullet1, bullet2, bullet3 atd ....
problemem však je že když stisknu mezerník tak se
_root["bullet"+_root.hodnoty.bullet_fired]._x = _root.player._x;
_root["bullet"+_root.hodnoty.bullet_fired]._y = _root.player._y;
nepočítá jen poslední vystřelené střele ale všem vytvořeným a vystřelená střela se znovu vrátí na výchozí souřadnice, takže vy výseldku není nic víc než jedna jediná letící střela

jak na to ?? díky moc , prosím help co nejrychlejc
Hanz
Profil
JH
No mnělo by to jít tak, že bys v tom MC střela udělal ještě jeden MC na který by jsi dal:
onClipEvent (enterFrame) {

this._x = _root.player._x;
this._y = _root.player._y;
}
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0