Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
JH Profil * |
#1 · Zasláno: 7. 5. 2005, 00:11:36
zdar, chtěl bych se zeptat jak se ve flashi dá řešit klonování MC.
dělám hru kde bude panáček střílet, chci aby každá střela byla samostatná (každá může mít jiný směr letu) v _root.hodnoty.bullet_fired si ukládám kolik střel bylo vystřeleno celkem po stisku SPACE se naklonuje MC _root.bullet (má tvar střely) if (Key.isDown(Key.SPACE)) { _root.hodnoty.bullet_fired++; duplicateMovieClip(_root.bullet, "bullet"+_root.hodnoty.bullet_fired, 1); _root["bullet"+_root.hodnoty.bullet_fired]._x = _root.player._x; _root["bullet"+_root.hodnoty.bullet_fired]._y = _root.player._y; } která má tenhle script: onClipEvent (enterFrame) { this._x += Math.cos((_root.player._rotation-90)*(Math.PI/180))*_root.hodnoty.bull et_speed; this._y += Math.sin((_root.player._rotation-90)*(Math.PI/180))*_root.hodnoty.bull et_speed; } vytvoří se MC s názvem bullet1, bullet2, bullet3 atd .... problemem však je že když stisknu mezerník tak se _root["bullet"+_root.hodnoty.bullet_fired]._x = _root.player._x; _root["bullet"+_root.hodnoty.bullet_fired]._y = _root.player._y; nepočítá jen poslední vystřelené střele ale všem vytvořeným a vystřelená střela se znovu vrátí na výchozí souřadnice, takže vy výseldku není nic víc než jedna jediná letící střela jak na to ?? díky moc , prosím help co nejrychlejc |
||
Hanz Profil |
#2 · Zasláno: 7. 5. 2005, 08:41:55
JH
No mnělo by to jít tak, že bys v tom MC střela udělal ještě jeden MC na který by jsi dal: onClipEvent (enterFrame) { |
||
Časová prodleva: 19 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0