Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Tomson Profil |
#1 · Zasláno: 9. 5. 2005, 16:23:54
Hoj, prosím o radu.
Mám hlavní scénu a na ní animovaná tlačítka, např. vysouvací a zasouvací. Chtěl bych pomocí AS docílit, aby se při načtení scény tlačítka postupně zasouvala v určitém časovém intervalu po sobě např. po 0,1 sec. Nevím ale, jak tam zadat ten časový interval. Díky za rady. Tomson |
||
Hanz Profil |
#2 · Zasláno: 9. 5. 2005, 16:59:13
Tomson
Šlo by to pomocí díky FPS Dej na ten MC: onClipEvent (load) { Když budeš měnit tu hodnotu (v našem případě 5) tak to bude trvat různou dobu než se přehraje. |
||
Tomson Profil |
#3 · Zasláno: 9. 5. 2005, 17:21:51
tohle je perfektní, ale ještě nevím jednu věc. Ten MC má 30 fr. (15 vysunutí a 15 zasunutí). Když použiju to, cos napsal, tak se to pořád vysunuje a zasunuje. Já bych chtěl, aby se to jenom zasunulo a zůstalo tak. Potom už se to vysouvá a zasouvá jen při on (rollOver) a on (rollOut).
Zkusil jsem dát místo if (kolik == 5) { play(); } if (kolik == 5) { gotoAndPlay(16); } ale to jenom skočí z prvního na 16 fr. a pak to stojí. Má to být udělaný pomocí _currentframe nebo tak něco???????? Díky |
||
Hanz Profil |
#4 · Zasláno: 9. 5. 2005, 19:16:55 · Upravil/a: Hanz
Tomson
No tak dej na ten snímek kde se to má zastavit stop(); A pokud to není z nějakých technických důvodů možní tak ten script změň do této podoby: onClipEvent (load) { PS: Doufám že jsem se někde nepřeklepl. Nechce se mi k vůli tomu spouštět Flash a zkoušet to. |
||
Tomson Profil |
#5 · Zasláno: 10. 5. 2005, 11:29:39
Hanzi díky za správné nasměrování. Trošku jsem to musel doupravit, ale jinak v poho. Úplně podle mých představ je to takto:
onClipEvent (load) { var kolik = 0; } onClipEvent (enterFrame) { if (kolik == 5) { if(_currentframe == 1){ gotoAndPlay(16); } }else { (kolik++); } } Spíše pro ukázku ostatním, které by to taky zajímalo, páč ty bys na to určitě samozřejmě taky přišel :o). Dikes |
||
Časová prodleva: 19 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0