Autor Zpráva
Skála
Profil *
Ahoj, chtel bych vas poprosit o radu.

Na scene mam 5 MC (ktere se chovaji jako tlacitka), např. {1} {2} {3} {4} {5} - ovladam je pomoci as po najeti prejdi na ten a ten snimek po odjeti mysi jdi na ten a ten. Po stisknuti nahraj ten a ten externi soubor. Jde mi o to ze bych chtel, aby tlacitko {1} bylo uz po najeti na scenu cervene a pokazde kdyz na nej kliknu a zustalo cervene. Pokud bych ale kliknul na tlacitko {2} melo by se obarvit prave ono a tlacitko cislo 1 melo zcernat.

Mohl by jste me nekdo natuknout jak na to? Jestli vse ovladat pomoci cyklu while, for nebo jedno tlacitko po druhem ovladat, tak ze vzdy zjistim co se prave objevilo na scene? Action script si vytvorim sam.

Dekuji za odpovedi.

— Moderátor: prosím používejte diakritiku. —
embee
Profil
zkus pouzit switch/case a promennou, ktera si bude pamatovat, ktere tlacitko bylo naposledy zmacknuto ;)
Skála
Profil *
Embee, nemohl by jsi mi helfnout pls? Nejak mi to nejde.

Kazde z tech tlacitek ma svoji vlastni osu a kazde to tlacitko je jine. Jsou vnorene do movie clipu instance se jmenuje sign_mc. Nerozumim spis hodnote case, nevim co ji ma naplnovat? Jestli nejaka promena?

dela se to nasledujicim zpusobem?

var tlacitka:object;

switch(tlacitka) {
case "1":
_parent.sign_mc.b1_mc.gotoAndStop (9);
break;

case "2":
_parent.sign_mc.b2_mc.gotoAndStop (9);
break;

case "3":
_parent.sign_mc.b3_mc.gotoAndStop (9);
break;

default:
sign_mc_b4_mc.gotoAndStop (9);
}
Skála
Profil *
Tady je jeste odkaz http://www.reklamka.kvalitne.cz/signmaking.swf

Kdyz najedes dolu na tlacitko 1-5 obarvi se. Muj problem je ten ze kdyz kliknu na tlacitko 2 melo by se zabarvit na cerveno a melo byt cervene tak dlouho dokud se nepreklikne na jine tlacitko.

Pokusite se mi nekdo poradit prosim.
embee
Profil
Skála
jde o posloupnost:

1. prvni stisk jakehokoli buttonu nastavi hodnotu promenne tlacitka na to aktualni... dejme tomu "1" (pozor na datovy typ promenne)
2. pri stisknuti nejakeho jineho tlacitka se spusti funkce switch, ktera kotnroluje hodnotu. Narazi na pripad s hodnotou "1", vykona to co je tam definovane a prerusi se
3. hodnota promenne tlacitka se nastavi na aktualni stlacene tlacitko

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: