Autor Zpráva
Timy
Profil
Potřeboval bych nějakou funkci, která mi na určitý časový úsek zastaví animaci a další kód se začne provádět až po uplynutí této doby. Příklad:

trace(1);
setPause(1000);
trace(2);


Příkaz trace(2); by se měl procést až vteřinu po příkazu trace(1);. Všechny příklady co jsem k tomu vygooglil nějak operovali se snímkama nebo s play() a stop(), což mi moc nepomůže, protože i když zastavím animaci pomocí stop(), další příkazy se mi stejně provedou.

Ještě jedna drobnost – řešení přes setInterval mi nepomůže (respektive nevím jak), protože po tom časovém úseku nechci spouštět nějakou konkrétní funkci, kterou bych zadal do argumentu setInterval. Chci jen, ať pokračuje kód.
Rokka
Profil
Ve flashi nejsem az tak znalej, tak budes povazovat muj prispevek mozna za blud. Ale nedalo by se to obejit tim, ze na casove ose prostrcis par snimku ktere, celou animaci na chvili zastavi. :)
FlashManiac
Profil
pouzij funkci setInterval()
Timy
Profil
Rokka
Ne, celý program má být v jednom snímku.

FlashManiac
Můžu vědět, jakým způsobem?
Timy
Profil
Napadlo mě akorát něco takového:

trace(1);
inter=setInterval(smaz, 1000);
trace(2);

function smaz()
{
	trace(3);
	clearInterval(inter);
}


Jenže to mi vypíše:

1
2
3


Ta pauza se nijak neprojeví – sice mám nastavený interval, ale nezastaví se samotný průběh animace.
FlashManiac
Profil
muzes to udelat tak. ze cast prikazu hodis na frame za pauzou(pokud to dovoluje kod) a pomoci set interval jenom spustis pokracovani animace za definovanou dobu a tim se ti spusti i ty dalsi prikazy..
priklad:
frame 1.
var prm:Number;
var inter:Number;
prm=8;
function dale(){
clearInterval(inter);
_root.play();
}
frame 2:
_root.stop();
trace(prm);

frame 3:
trace(prm);
Timy
Profil
FlashManiac
To je přesně to, co nechci a co už jsem si vygooglil :-).

Zkusím naznačit, na co to chci, ať je to jasnější. Chci si vytvoři jakési API (teda já vlastně nevím, co to API je, ale myslím, že je to tohle :-)), skrze které bych mohl pohodlně vyrábět animace podobné těmto (druhá polovina stránky). Idea je taková, že si napíšu funkci na kreslení čas, kružnic a vytváření bodů – v tom by neměl být problém. Snad. Až to bude hotové, zkrátka jen napíšu kód:

cara(0, 0, 100, 0);
cara(100, 0, 100, 100);


A ono mi to hezky pomalu „narýsuje“ nějaký obrazec. Jenže u toho chci mít i popisky, což řeším dynamickým polem, ve kterém postupně měním text. A občas ptořebuju celou animaci zastavit, abych si třeba mohl v klidu přečíst ten text. Zkrátka to celé pauznout. Celý program se bude nacházet na prvním snímku, kde budou definované jednotlivé funkce a kde také jen načtu další část kódu, kde už budou samotné definice toho útvaru (což teď nevím, jestli jde – pokud nejde načást část kódu z externího zdroje, můžu udělat více swf, to už je detail).

Je možné to nějakým rozumným způsobem udělat?

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0