Autor Zpráva
Jenda5
Profil
Zdravím, potřeboval bych pomoc se skriptem na hromadné generování objektů
představuji si ho nějak takto:
ROOT:

import Otitle;
for (i<10; i=0; i++) {
var title+i:Otitle = new Otitle(i, hero, i, 25*i, 50*i);
}


ale část "title+i" celkem nepřekvapivě hlásí chybu..
jen chyba syntaxe, nebo je to celé ideově špatně?
Flashman4D
Profil
zkus myslím eval
var a = eval("title"+i);
var a:Otitle = ...
Jenda5
Profil
jo, to je přesně to, co jsem potřeboval. díky moc.
Jenda5
Profil
a jedeme dál:)
eval mi z nějakého důvodu funguje pouze jednou, když jej pak zadávám jako paramter pro pojmenování nového MC (attachuje se skrze fci uvnitř class Otitle), tak mi to vygeneruje jen první a poslední MC .. co to?

for (i=0; i<10; i++){
var a = eval("title"+i);
var a:Otitle = new Otitle(1, a, i, 25*i, 50*i);
setProperty(a.mc, _x, a.poziceX);
setProperty(a.mc, _y, a.poziceY);
}
pietro
Profil
Cau jendo:), posli sem kdyztak i tu class fci, jinak nevim proc nepouzivas to co sem te ucil:) (zrusit set property a podobny veci) problem bude mozna v tom ze prirazujes za parametr sam sebe(to "a"), ale bez toho co mas napsany v tom classu je to jen hadani...

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Odkud se sem odkazuje


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: