Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Sruby Profil |
fscommand("fullscreen", "true"); fscommand("showmenu", "false"); pozicex = 1; pozicey = 1; for (i=1; i<170; i++) { _root.attachMovie("symboly", "symbol"+pozicex+"_"+pozicey, i); _root["symbol"+pozicex+"_"+pozicey]._x = pozicex*40+12.5; _root["symbol"+pozicex+"_"+pozicey]._y = pozicey*40+12.5; _root["symbol"+pozicex+"_"+pozicey].cislox = pozicex; _root["symbol"+pozicex+"_"+pozicey].cisloy = pozicey; pozicex += 1; if (pozicex == 14) { pozicex = 1; pozicey += 1; } } _root.jmenahracu.jmeno1 = "HRÁČ 1"; _root.jmenahracu.jmeno2 = "HRÁČ 2"; jmena = 0; jmenahracu._visible = 0; mohl by někdo napsat něják hodně podrobně, co tam dělají ty příkazy? ... je to nutné ... musím tomu porozumět.. Jde o piškvorky... tohle je kód samotné hry.... Jde mi o to, že vůbec nevím jak se vyhodnocuje vítězství.... kdyby to někdo udělal, byl bych potěšen jako prase hra na stažení zde (pokud se někdo chce juknout) [ http://www.edisk.cz/stahni/49119/Piskvorky.exe_4.83MB.html ] Kdyby někdo veděl, jak udělat, aby se vítězná pětice zaků("O" nebo "X") může to sem napsat... díky moc |
||
souki Profil |
#2 · Zasláno: 23. 3. 2008, 15:42:50
A co to je za jazyk, brouku?
|
||
koudi Profil |
#3 · Zasláno: 23. 3. 2008, 16:01:28
souki
tipnul bych flash (actionscript) Sruby trochu iniciativy, brouku. |
||
Měsíček Profil |
#4 · Zasláno: 23. 3. 2008, 17:00:07
Já to vydím taky spíše na Flash jinak k prvním řádkům http://www.zive.cz/Flash/Umime-ve-Flashi--28-dil--prezentacni-CD/sc-77 -sr-1-a-130051/default.aspx a pak už stačí jen hledat :) a uvažovat podle logiky celé aplikace jinak u jednotlivých příkazů ti může pomoci google.
|
||
Sruby Profil |
#5 · Zasláno: 23. 3. 2008, 17:07:19 · Upravil/a: Sruby
jj. Action Script... sry.. já jsem si myslel, že to tohle forum je jen o Action Script / Flash ...
jsem naprosto neznalý člověk, tak mne prosím omluvte ty první příkazy jsem logicky odvodil... spíše se jedná o ty příkazy další:-D to je pro mě Espanola Village :-D neví někdo? |
||
Joker Profil |
#6 · Zasláno: 23. 3. 2008, 17:52:18
Sruby
ty první příkazy jsem logicky odvodil... spíše se jedná o ty příkazy další:-D to je pro mě Espanola Village :-D "Espanola Village", to je co za jazyk, probůh? :-) Jinak ten kód ve for-cyklu dělá zhruba to, že pro tabulku 13x13 políček přidá nějaké symboly či co (nevím, co přesně dělá _root.attachMovie). Já bych to ale asi raději napsal jako dva vnořené cykly, bylo by to přehlednější. |
||
Steve Profil |
#7 · Zasláno: 23. 3. 2008, 19:30:29
Tak snad aby se do toho vložil někdo, kdo actionscript zvládá, ne? :)
Tanhle kód (ve zkratce) vytvoří hrací plochu: attachMovie(...) vezme symbol z knihovny a hodí ho na plochu, další dva řádky jej umístí na danou pozici, následující řádky mu nastaví vlastnosti, podle kterých se potom určuje, co je to vlastně za symbol, takže sen nastaví proměnná, která nám "lidsky" ríká, jaké jsou jeho souřadnice no a ten if na konci cyklu dělá odřádkování. Tohle znamená, žes někde našel špatnej kus kódu a žádné vyhodnocování vítězství tu není :) |
||
pietro Profil |
#8 · Zasláno: 24. 3. 2008, 18:44:08
btw. kdyz si myslis ze piskvorny se daj napsat na 16radku tak si dej prvne kurz programovani jako takovyho.
|
||
Časová prodleva: 15 let
|
0