Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
asagijaf Profil * |
#1 · Zasláno: 27. 3. 2008, 18:54:27
Ahoj,
mám vo flashi spravené hodiny, ale potrebujem, aby sa čas v nich nenačítaval lokálneho času v PC ale bol napevno určený a od tohto času sa odpočítaval (čas bude v externom súbore na webe, ale to vyriešim potom). Používam tento script: stop(); var dat = new Date(2008,27,3,15,11,23); function hodiny() { //cas = dat.setTime(cas+1000); sekunda = dat.getSeconds(); minuta = dat.getMinutes(); hodina = dat.getHours(); rucicky.r_sekundovka._rotation = 6*sekunda; rucicky.r_minutovka._rotation = 6*minuta; rucicky.r_hodinovka._rotation = 30*hodina; } hodiny(); No keď takto udám v Date() presný čas, zrazu sa mi sekundovka zastaví a nechcú sa sekundy pripočítavať (bez presného udania to ide v pohode podľa času v PC). Ako by som to mohol vyriešiť, aby mi to išlo s presne zadaným časom? Vďaka. |
||
FlashManiac Profil |
#2 · Zasláno: 27. 3. 2008, 20:11:09
mozna je to tim, ze objekt date si automaticky cerpa data z PC a kdyz tam neco nastavis napevno takze dojde k chybe..
takze pokud chces mit napevno urceny cas.. nedelej to jako objekt date a jako obycejne pole s tim ze musis pak doprogramovat prepocitavaci funkce vterin minut a hodin |
||
asagijaf Profil * |
#3 · Zasláno: 27. 3. 2008, 21:01:29
To som skúšal, cez setInterval(hodiny, 1000) pripočítavať tam do premennej vždy jednu sekundu, ale tak sa robil veľký rozdiel oproti skutočnému času. Po 5 minutách tam bol aj 10 sekúnd rozdiel.
|
||
Časová prodleva: 16 let
|
0