Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
milanmichal Profil |
Už jsem se naučil jak přeměnit kurzor, udělat lehkou animaci atd...... . Ale trápí mě, jak udělat jednodnoduše, aby se pomocí šipek můj objekt pohyboval. Našel jsem si pár tutoriálů , ale v něm byly zahrnuty i různé tachometry, měřiče úhlů a jiné akce, a proto jsem se to nechtěl celé učit . Potřeboval bych napsat jeduchou možnost, kterou bych se mohl naučit . Na místo políčka, kam se dosazuje tlačítko ovládání, třeba napište AAA nebo něco jiného . Děkuji všem ..........
— Moderátor (M): Počeštěn text (změny jako pohiby -> pohyby či mýsto -> místo). — |
||
embee Profil |
//na scene mas ctverec pojmenovany "ctverec"
this.ctverec.onEnterFrame = function():void { if(Key.isDown(Key.RIGHT)){ this._x += 5; } if(Key.isDown(Key.LEFT)){ this._x -= 5; } if(Key.isDown(Key.UP)){ this._y -= 5; } if(Key.isDown(Key.DOWN)){ this._y += 5; } } mozna by to slo i lepe, ale nechce se mi nad tim premyslet. Jo a za uplnou spravnost nerucim, netestoval jsem to, ale melo by to fungovat :) |
||
milanmichal Profil |
#3 · Zasláno: 2. 5. 2008, 10:24:57
Ok díky moc , to by stačilo
|
||
milanmichal Profil |
#4 · Zasláno: 2. 5. 2008, 10:34:11
No popsal jsem to dobře čtverec je na scéně , ale píše to tuto chibu:
**Error** Scene=Scene 1, layer=Layer 1, frame=1:Line 1: A type identifier is expected after the ':'. this.ctverec.onEnterFrame = function():void { Total ActionScript Errors: 1 Reported Errors: 1 |
||
DoubleThink Profil * |
#5 · Zasláno: 2. 5. 2008, 11:12:37
this.ctverec.onEnterFrame
Docela prasárna. Je lepší použít Key listener. |
||
FlashManiac Profil |
#6 · Zasláno: 2. 5. 2008, 11:53:03
milanmichal
void je spatne.. musi byt Void embee se uklikl |
||
milanmichal Profil |
#7 · Zasláno: 2. 5. 2008, 11:54:50 · Upravil/a: milanmichal
Sry ale trochu jsem nepochopil co mám přepsat , mohl by si mě tu ještě prosím vložit celej ten upravenej script ? Děkuji
Edit: A má mudělat buton move clip grafic ? |
||
milanmichal Profil |
#8 · Zasláno: 2. 5. 2008, 11:56:18 · Upravil/a: milanmichal
void je spatne.. musi byt Void
embee se ukliklAha dík skusím Edit: Píše mi to : **Error** Scene=Scene 1, layer=Layer 1, frame=1:Line 1: Statement must appear within on/onClipEvent handler this.ctverec.onEnterFrame = function():Void { Total ActionScript Errors: 1 Reported Errors: 1 |
||
embee Profil |
#9 · Zasláno: 2. 5. 2008, 14:41:40
milanmichal
ma ten ctverec instance name ctverec? mne to funguje (copy-paste odsud s orpavenym Void). FlashManiac jou diky, uz jsem zmatenej z AS3, tam se to pise s malym :D nechapu proc, kdyz vsechny ostatni navratovy typy se pisou s velkym :D DoubleThink nerekl bych, protoze keyEvents jsou vysilane klavesami a sam moc dobre vis, ze kdyz zmacknes a drzis klavesu, dostanes jeden event, pak chvilku nic a pak se zacne teprve opakovat. Takze ten pohyb je pak dost takovy... neplynuly. Navic vychytat keyboardEvent tak, aby fungovaly je docela slozite, je tam problem s focusem atp. |
||
Časová prodleva: 9 dní
|
|||
milanmichal Profil |
#10 · Zasláno: 11. 5. 2008, 14:38:15
milanmichal
ma ten ctverec instance name ctverec? mne to funguje (copy-paste odsud s orpavenym Void). Promiň já jsem neuměl pojemnovat čtverec , myslel jsem si že jen udělám oběkt jakoby move clip s názvem ctverec :D až Doxik mě to naučíl a teď už to jde . Tak fakt promiň a dík ;-) |
||
Časová prodleva: 6 měsíců
|
|||
Art Profil * |
#11 · Zasláno: 24. 10. 2008, 15:41:51
Spravne, onEnterFrame se na animace pomoci AS pouziva prave kuli plynulosti.
|
||
Časová prodleva: 4 měsíce
|
|||
Zoffer Profil * |
#12 · Zasláno: 12. 2. 2009, 15:42:01
vytvoř movie clip a dej mu action tohle
onClipEvent (enterFrame) { if (Key.isDown(Key.LEFT)) { if (Math.abs(speed)>=0.2 & Math.abs(speed)<=1) { _rotation -= 1; } else if (Math.abs(speed)>1 & Math.abs(speed)<=2) { _rotation -= 2; } else if (Math.abs(speed)>2 & Math.abs(speed)<=3) { _rotation -= 3; } else if (Math.abs(speed)>3) { _rotation -= 6; } } if (Key.isDown(Key.RIGHT)) { if (Math.abs(speed)>=0.2 & Math.abs(speed)<=1) { _rotation += 1; } else if (Math.abs(speed)>1 & Math.abs(speed)<=2) { _rotation += 2; } else if (Math.abs(speed)>2 & Math.abs(speed)<=3) { _rotation += 3; } else if (Math.abs(speed)>3) { _rotation += 8; } } if (Key.isDown(Key.UP) & speed<20) { speed += 1; } else if (Key.isDown(Key.DOWN) & speed>-10) { speed -= 1; } else { if (speed>0.5) { speed -= 0.3; } else if (speed<-0.5) { speed += 1; } else { speed = 0; } } xmove = Math.cos((_rotation-90)*(Math.PI/180))*speed; ymove = Math.sin((_rotation-90)*(Math.PI/180))*speed; TO je vše |
||
Zoffer Profil * |
#13 · Zasláno: 12. 2. 2009, 15:43:58
vytvoř movie clip a dej mu action tohle
onClipEvent (enterFrame) { if (Key.isDown(Key.LEFT)) { if (Math.abs(speed)>=0.2 & Math.abs(speed)<=1) { _rotation -= 1; } else if (Math.abs(speed)>1 & Math.abs(speed)<=2) { _rotation -= 2; } else if (Math.abs(speed)>2 & Math.abs(speed)<=3) { _rotation -= 3; } else if (Math.abs(speed)>3) { _rotation -= 6; } } if (Key.isDown(Key.RIGHT)) { if (Math.abs(speed)>=0.2 & Math.abs(speed)<=1) { _rotation += 1; } else if (Math.abs(speed)>1 & Math.abs(speed)<=2) { _rotation += 2; } else if (Math.abs(speed)>2 & Math.abs(speed)<=3) { _rotation += 3; } else if (Math.abs(speed)>3) { _rotation += 8; } } if (Key.isDown(Key.UP) & speed<20) { speed += 1; } else if (Key.isDown(Key.DOWN) & speed>-10) { speed -= 1; } else { if (speed>0.5) { speed -= 0.3; } else if (speed<-0.5) { speed += 1; } else { speed = 0; } } xmove = Math.cos((_rotation-90)*(Math.PI/180))*speed; ymove = Math.sin((_rotation-90)*(Math.PI/180))*speed; TO je vše |
||
Časová prodleva: 13 dní
|
|||
MichMond Profil * |
#14 · Zasláno: 25. 2. 2009, 19:08:48
Mslím že chtěl nějaké lehké pohiby které nezahrnují PI.
Podle mě je nejlehčí asi tohle: onEnterFrame = function() { if (Key.isDown(Key.UP)) { _root.hrac._y-=2 } } Pak naklonuj ty podmínky aby byli 4 a změn to UP a to ubírání souřadnice y podle situace ;-) |
||
Časová prodleva: 15 let
|
0