Autor Zpráva
Lt.Martin
Profil *
Dobrý den vespolek,

vytvořil jsem animaci, které obsahovala 2 scény: Preloader a HlavniAnimace

scena Preloader obsahuje MC s názvem PreloaderAnimace se skriptem:

onClipEvent(enterFrame) {
loaded = _root.getBytesLoaded();
total = _root.getBytesTotal();
framesLoaded = Math.ceil((loaded / total) * 100);
gotoAndStop(framesLoaded);
status.text = framesLoaded + "%";
if(framesLoaded >= 100) {
_root.gotoAndPlay("HlavniAnimace", 1);
}
}

a vše funguje bez problémů.
Problém nastal kdyže jsem chtěl na místo scény HlavniAnimace dotahovat externí *.swf animaci
pomocí akce loadMovie()

Změnil jsem skript na:

onClipEvent(enterFrame) {
loaded = _root.HlavniAnimace.getBytesLoaded();
total = _root.HlavniAnimace.getBytesTotal();
framesLoaded = Math.ceil((loaded / total) * 100);
gotoAndStop(framesLoaded);
status.text = framesLoaded + "%";
if(framesLoaded >= 100) {
_root.HlavniAnimace.play();
}
}

s tím že vymažu scénu HlavniAnimace a na místo ní vytvořím nový MC (s názvem HlavniAnimace) kam se má animace s pomocí loadMovie() dotáhnout, ale ... výsledek žadný.
Kam mám vůbec akce loadMovie("WWW5.swf",1) umistit?

Já už jsem toho vyskoušel tolik, že jsem z toho nějakej zamotanej.
Hanz
Profil
Lt.Martin
loadMovie("WWW5.swf","_root.HlavniAnimace")
Lt.Martin
Profil *
Nejde mi to.

K jakému snímku mám akci loadMovie() přiřadit.
Přímo dovnitř MC (tam ja se vytvoří samostatná časová osa) HlavniAnimace nebo kam?

Mám jednu vrstvu na časové ose, 1. snímek obsahuje MC Preloader (akce pro snímek stop(); )

Mám vložit další snímek, vložit nový MC s názvem HlavniAnimace a do toho napsat to loadMovie()? nebo jak?

Jsem z toho už ťumpachovej.
Hanz
Profil
Lt.Martin
To se ti ten externí soubor nenačte?
Lt.Martin
Profil *
Teď jsem to zkoušel ještě jednou... a
jo teď už se to načítá, Preloader ukazuje tak jak je nastavenej.

Ale ta externí animace jede bez přestávek ignoruje vlastní akce stop().
Co s tím? Čím to může být?
Hanz
Profil
Lt.Martin
Vysvětlení je jasné. Problém je ten script co jsi psal výše. Máštam že pokud se to načte na 100% tak se to při každém průchodu snímkem spustí.
Řešil bych to změnou toho scriptu do této podoby:
onClipEvent(load) {

probehlo=false
}
onClipEvent(enterFrame) {
loaded = _root.HlavniAnimace.getBytesLoaded();
total = _root.HlavniAnimace.getBytesTotal();
framesLoaded = Math.ceil((loaded / total) * 100);
gotoAndStop(framesLoaded);
status.text = framesLoaded + "%";
if(framesLoaded >= 100 && probehlo==false) {
probehlo=true
_root.HlavniAnimace.play();
}
}
Lt.Martin
Profil *
Provedl jsem změnu dle pokynů.

Preloader načítá, ale animace se nyní nespustí.
Lt.Martin
Profil *
Ale myslím si, že to mám.

v řádku: if(framesLoaded >= 100 && probehlo==false) {

změním: >= 100

na: == 100

a už to jede a funguje.


Dík moc za rady, jste super.
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0