Autor Zpráva
Flash Maniac
Profil *
Dobrý den,
před nějakou dobou jste mi poradil ohledně preloaderu do MC, který jste mi následně zaslal. Co se týče grafiky, funguje bezchybně,ale problém nastává v okamžiku, kdy mám ActionScriptem vyvolanou zvukovou událost. Pokud použiji Váš kód(viz níže) SWF se načte, ale zvuky, které nejsou přímo implantované v daném frame(tzn. vyvolané soustavou příkazů zvuk=new Sound(); zvuk.attachSound("jmeno"); zvuk.start(0,1);) se nespustí.Proto bych Vás chtěl jeětě jednou poprosit o radu, zda byste mi nepomohl tento problém rozřešit..
Doufám, že si na mě vzpomínáte :-)
Děkuji


zde je váš kód:
v MC(s názvem "clip" )je toto:

onClipEvent (load) {
stop();
var bylo = false;
cislo = 0;
}
onClipEvent (enterFrame) {
if (cislo<11) {
cislo++;
}
_root.nacteno = (this.getBytesLoaded()/this.getBytesTotal())*100; //preloader je typu "progress bar"
if (this.getBytesLoaded() == this.getBytesTotal() && bylo == false && cislo>10) {
play();
_root.progress._visible = false;
bylo = true;
}
}


a v frame je:
loadMovie("jmeno.swf", clip);
Martin
Profil
Já jsem ho už našel a netrvalo mi to ani půl minuty :) http://diskuse.jakpsatweb.cz/index.php?action=userinfo&user=187
Hanz
Profil
Flash Maniac
Nejsem si jist zda jsem tě zcela dobře pochopil. Ale pokud ano (zvuk chceš spouštět scriptem) tak je problém v tom, že se script vykoná dříve než je zvuk načten. Mohlo by to vyřešit, kdbys dal ten script na spuštění zvuku tady:
onClipEvent (load) {

stop();
var bylo = false;
cislo = 0;
}
onClipEvent (enterFrame) {
if (cislo<11) {
cislo++;
}
_root.nacteno = (this.getBytesLoaded()/this.getBytesTotal())*100; //preloader je typu "progress bar"
if (this.getBytesLoaded() == this.getBytesTotal() && bylo == false && cislo>10) {
play();
_root.progress._visible = false;
bylo = true;
ZDE
}
}
Flash Maniac
Profil *
Asi jste mě opravdu špatně pochopil..
Popíšu Vám průběh celé akce a jak by to mělo fungovat..
správně by to mělo vypadat takto:
jsem na nějaké hlavní stránce, ze které se dostávám do dalších podsekcí programu. V těchto podsekcích(každá obsahuje asi 50 frame) mám zvuky volané ActionScriptem ať už na hlavní časové ose nebo jako zvuky ovládané tlačítkem(volané opět ActionScriptem). Bez preloaderu funguje všechno OK. Ovšem jakmile dám preloader(načtu SWF do MC a ne do vrstvy např. 0) zvuky volané AS přestanou fungovat a fungují pouze zvuky vložené přímo do frame, což pro funkci programu nestačí.
Nevím co s tím protože mám připravenou rozsáhllou prezentaci, která mi zabrala několik měsíců, (případná modifikace by zabrala další zhruba měsíc, který bohužel nemám) a poslední třešnička na dortu (preloader) se stala noční můrou. Zkoušel jsem to nějak obejít různými způsoby, např, že bych načítal SWF do proměnné ne do MC, ale bohužel to taky nefungovalo..
Za případnou pomoc děkuji
Hanz
Profil
Flash Maniac
No tak to zase vypadá na chybu v ActionScriptu. Bude tam špatné odkazování ke zvuku. Nejlepší by bylo, kdybys mi to zase poslal (pokud nechceš tak vytvoř jen ukázku, která nebude kvůli té chybě fungovat a tu mi pošli).
Flash Maniac
Profil *
OK připravím vám malou ukázku a za pár minut Vám ji pošlu
Flash Maniac
Profil *
OK je to tam
Hanz
Profil
Flash Maniac
No tak nakonec to je ještě jinak. Vypadá to, že Flash nemá ten zvuk v hlavní knihovně. Stačí dát ten zvuk do knihovny od toho MC do kterého to načítáš (bohužel se zvedne velikost), další možností je načítat zvuk externě.
Opravdu nevím, proč si to Flash neimportuje do hlavní knihovny.
Flash Maniac
Profil *
díky za informaci... a za Váš čas
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0