Autor Zpráva
Max
Profil
Zkouším vytvořit hru závody aut,ale mám takový menší problém.Chtěl jsem vytvořit ohraničení jízdní trati tak,aby se od něj auto odrazilo.Podařilo se mi to jen,když to ohraničení mělo přesný tvar (objekt tvaru čtverce,kruhu apod),což je poměrně nevýhodné,protože bych tu trať musel složit z kousků.A tak jsem to chtěl udělat z jednoho objektu,do kterého bych "vyřízl" tvar té trati.(dutý objekt)Pak jsem z toho udělal movie klip a tomu autu nadefinoval:
}
if (this.hitTest(_root.ohranicenitrati) & speed>0) {
speed -=10;
}
Jenom že ten objekt,do něhož je vyřízlá ta trať, je brán jako jeden objekt i s tou "dírou" v něm.A tak bych potřeboval poradit,jak to udělat,aby v tom objektu nebyla zahrnuta plocha toho vyříznutého otvoru.Jsem opravdu začátečník a tak je můj dotaz možná triviální,nicméně za odpověď předem děkuji...
Hanz
Profil
Max
}
if (this.hitTest(_root.ohranicenitrati._x,_root.ohranicenitrati._y, true) & speed>0) {
speed -=10;
}

Ale nejsem si jist.
Max
Profil
Díky za radu,ale tenhle skript bohužel funguje tak,že se ten objekt (auto) odráží od prostředka toho movie klipu a né od jeho "stěn"...
Hanz
Profil
Max
Tak to zkus ještě takto:
}

if (_root.ohranicenitrati.hitTest(this._x,this._y, true) & speed>0) {
speed -=10;
}
Max
Profil
Díky moc,myslim,že tohle bude s malou úpravou to ono...:)
Max
Profil
Ikdyž to má přecijen malý háček.Vyřešilo to tu "děravost" toho objektu,co představuje to ohraničení,ale zas prozměnu se to auto odrazí svým středem.To znamená,že svou půlkou vjede do toho ohraničení a pak teprve se odrazí.Tak že problém s odrážením od středu stále zůstává...
Hanz
Profil
Max
Tak to zkus ještě takhle:
_root.ohranicenitrati.hitTest(this, true);

Ale asi to nepůjde.
Max
Profil
Tak to jsem taky už zkoušel,ale bohužel to taky nejde...
Sitnarf
Profil