Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
DrahomirSK Profil * |
#1 · Zasláno: 2. 9. 2008, 23:41:18
Je mozne testunut ci sa nejaky objekt nachadza v istej hlbke? ,ak nie , tak ma napada si urobit pole napr velkosti 100 a v nom sledovat ci som uz nieco zduplikoval na dane miesto?
|
||
DrahomirSK Profil * |
#2 · Zasláno: 2. 9. 2008, 23:43:37
btw pod slovom hlbka je myslene hladina/uroven/layer //ja pouzivam nazov hlbka/layer
|
||
embee Profil |
#3 · Zasláno: 3. 9. 2008, 01:19:43
mc.getDepth() ?
"velkosti 100 a v nom sledovat ci som uz nieco zduplikoval na dane miesto?" - muzes pouzit getNextHighestDepth() |
||
DrahomirSK Profil * |
#4 · Zasláno: 3. 9. 2008, 08:18:40
praveze nemozem pouzit getNextHighestDepth() ,predstav si to ako malu mapku diabla ...policko ktore je vyssie ma vyssiu hladinu ,a podobne ,nizsie nizsiu ,a ked budem chciet dva vymenit {napriklad najspodnejsi s najvrchnejsim} nemozem pouzit swapdepths() ,pretoze sa nevymienaju 2 objekty , ale napriklad cela mapa {kazdy s kazdym navzajom ,a pc by nestihalo ,preto chcem im priradit hlbku podla Y suradnic}
mc.getDepth() -zisti hlbku MC ,lenze potrebujem zistit ci je dana hlbka volna. |
||
FlashManiac Profil |
#5 · Zasláno: 3. 9. 2008, 10:48:40
getInstanceOnDepth() - teda pason myslim ze se to tak jmenuje... btim zjistis zda je dana uroven volna
|
||
DrahomirSK Profil * |
#6 · Zasláno: 3. 9. 2008, 16:08:14
Super , moc diky FlashManiac.
|
||
Časová prodleva: 16 let
|
0