Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
johnik Profil * |
#1 · Zasláno: 5. 12. 2008, 16:15:31
Ahoj, mám problém s načítáním obrázků:
do nějakého klipu nčtu externí obrázek neco_mc.loadMovie("neco.jpg",this); a potřebuju změnit jeho rozměry, jenže když dám _width či _height, nic se neděje. trace píše 0. Potřebuju radu, dík |
||
Rokka Profil |
#2 · Zasláno: 5. 12. 2008, 21:46:20
co zkusit _xscale a y....
zadavas spravne cesty? |
||
johnik Profil * |
#3 · Zasláno: 5. 12. 2008, 22:15:23
Dík, ale už jsem to vyřešil. Yscale a x.. nejde použít, jelikož každý obrázek má jinou velikost.
|
||
Rokka Profil |
#4 · Zasláno: 6. 12. 2008, 09:01:31
Hodil by jsi sem reseni?
|
||
johnik Profil * |
#5 · Zasláno: 6. 12. 2008, 12:22:26
Jednoduché: místo loadMovie použij loadClip. Je to trochu složitější, ale jestli flash ovládáš, měl bys to zvládnout.
this.createEmptyMovieClip("image_mc", this.getNextHighestDepth()); var image_mcl:MovieClipLoader = new MovieClipLoader(); var mclListener:Object = new Object(); mclListener.onLoadInit = function(target_mc:MovieClip) { trace(target_mc._name+" = "+target_mc._width+" X "+target_mc._height+" pixels"); }; image_mcl.addListener(mclListener); image_mcl.loadClip("example.jpg", image_mc); |
||
FlashManiac Profil |
#6 · Zasláno: 8. 12. 2008, 08:37:23
jde to i pres loadClip..
vtip je v tom, ze si jen vytvoris nejaky interval kterym nasledne treba po 1s spustis funkci toho rozmeru MC..(po 1s uz je tam bezpecne pravdepodobne vsechno nacteno) a interval vymazes.. ale samozrejme pres loadery je to lepsi:) |
||
Časová prodleva: 15 let
|
0