Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Asshead Profil * |
#1 · Zasláno: 11. 12. 2008, 16:03:16
V animaci mám vytvořené input textové pole, které nastavuje proměnou cheat. Ve stejném snímku mám tlačítko se skriptem:
on(release){ if (cheat == "6331") { cheater_mc.gotoAndStop(2); } } Po stisknutí tlačítka by měl movie clip cheater_mc přejít do dalšího snímku, pokud je v textovém poli zadáno 6331. To ale nefunguje, a mne nenapadá proč. Poradíte pls někdo? |
||
FlashManiac Profil |
#2 · Zasláno: 11. 12. 2008, 16:30:46
tak za prve..
nevim jak se jmenuje to tvoje textove pole.. za druhe.. nevim jak mas udelane urovne,zda je vsechno na hlavbím snimku nebo je tam neco vnoreneho.. a dale.. pokud napises if (cheat == "6331") { tak se odkazujes na promennou nikoliv na vlastnost toho txt pole... zkus to prosim troksu upresnit.. popripade hodit zdrojak:) |
||
Asshead Profil * |
#3 · Zasláno: 11. 12. 2008, 16:37:03
název pole je cheatinput a úplně všechno je na hlavním snímku
|
||
FlashManiac Profil |
#4 · Zasláno: 11. 12. 2008, 16:46:35
na hlavni osu napis:
cheater_mc.onRelease=function():Void{ if(cheatinput_txt.text=="6331"){ cheater_mc.gotoAndStop(2); } } textove pole si pojmenuj cheatinput_txt |
||
Asshead Profil * |
#5 · Zasláno: 11. 12. 2008, 18:27:38
Díky za pomoc!!! Chvíli jsem nadával, že to nefunguje, dokud jsem nepřišel na absurdní chybu - to textové pole bylo nastavené na multiline... Nakonec to ale pomohlo, tak díky:)
|
||
Časová prodleva: 15 let
|
0