Autor Zpráva
wondrs
Profil *
tvorim hru , do MK postavicky sem vlozil tohle:
onClipEvent (load) {
this.gotoAndStop(7);

}

onClipEvent (keyDown) {
if (Key.getCode()== Key.getAscii(e)){
this._y -= 5;
this.play();
this._rotation = 180;


}

ale postavicka pri stisknuti "e" nereaguje, nevite pls cim to je ?
Hanz
Profil
wondrs
No protože getCode() a getAscii() je úplně něco jiného. To je to samé jako kdybys dal podmínku že pokud je roven počet kilometrů z Ostravy do Prahy roven počtu metrů z Ostravy do Prahy.

Nejdříve si musíš zjistit kód tlačítka a to buď pomocí getCode() nebo getAscii(). To se dělá takhle:
onClipEvent (keyDown) {

trace(Key.getCode());
trace(Key.getAscii());
}


A když zmáčkneš například to "e" tak ti to vypíše:
69 getCode()
101 getAscii()

A potom ta podmínka bude vypadat:
onClipEvent (keyDown) {

if (Key.getCode() == 69) {
//Zbytek kódu
}
}

Nebo:
onClipEvent (keyDown) {

if (Key.getAscii() == 101) {
//Zbytek kódu
}
}
wondrs
Profil *
dík us to jede,
mam ale jeste jeden problem -- delam hru pro dva hrace kde se bude chodit s postavickama a bude se po sobe strilet ale kdys si tam dam dve postavicky a kazdy dam na ovladani jiny tlacitka tak pri stisku dvou klaves jedna tu druhou rusi -- nevis pls jak to udelat aby to slo ?
flz
Profil
ber na vedomie, ze naraz môzu byt stlacene len 3 klavesy, etda aspon u mna
Billy Bob Bean
Profil *
wonders
Když hraju Atomic bomberman tak se mi klávesy neruší, a víš čím to je?
Zkus si někdy mačkat klávesy třeba 3 dohromady jsou kombinace které se nesnesou a některé jdou zmáčknout i 4 zaráz. Musíš hledat.
wondrs
Profil *
to me taky napadlo -- pouzil sem stejnou kombinaci jako je v buláncích ale vono to stejne nejde :(
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0