Autor Zpráva
Koksa
Profil *
Ahojte, jsem začátečník a tak se chci zeptat. Trošku jsem se naučil AS2 ale teď skoro všichni dělají v AS3 i většina firem... Mě to příjde jako podvod. Já se něco naučím a teď abych se kůli všem učil celej jazyk znovu ? Také jsem slišel že se dá v AS 3jce ten AS 2 psát... ale když jsem napsal do AS 3 funkci z AS 2 (onEnterFrame = function () {...}) tak mi to psalo chybu... Dá se tedy nějak AS 2 do AS 3jky předělat ? Já totiž až budu větší tak chci pracovat v nějaké firmě jako programátor ale když budu umět jen AS 2 tak asi budu k ničemu... takhle se třeba ten AS 3 naučím a příjde novej AS 4 a to se máme jako učit celé znova ?? Všichni přitom AS 3 podporují...
DoubleThink
Profil *
Pokrok je často krutý. Architektura AS2 byla zastaralá a musela být dřív nebo později zcela opuštěna. Řekl bych, že další vývoj už nebude tak dramatický. Jako programátor se musíš celý život učit nové věci, pokud se ti to nelíbí, můžeš prodávat brambory.
Koksa
Profil *
Aha a není nějaká funkce která by třeba do as 3 vnesla možnost psát v něm as 2 ?? A nebo mohl bych třeba v nějakých firmách psát jen AS 2 ? Nevadí jim to ? Myslím si že jim záleží jen na vísledku né ? Jo a jak vypadá třeba taková funkce v as 3 onENterFrame ?? Jako aby se to pořád konalo ?
Koksa
Profil *
Jo a jak moc velikej je rozdíl mezy AS 2 a AS 3 ??
DoubleThink
Profil *
není nějaká funkce která by třeba do as 3 vnesla možnost psát v něm as 2
Ne.

Jo a jak vypadá třeba taková funkce v as 3 onENterFrame
this.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, this.enterFrameListener);


A nebo mohl bych třeba v nějakých firmách psát jen AS 2
Vím já?

Jo a jak moc velikej je rozdíl mezy AS 2 a AS 3 ??
Rozdíly jsou značné, ale nic co by nešlo pochopit.
flz
Profil
Koksa
ked spravili AS3 tiez ma islo porazit... a tak som sa dal radsej na grafiku :)

v as3 sa da robit ovela viac veci, aj ked z mojho pohladu mi to prijde raz tak komplikovane ako AS2
Koksa
Profil *