Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Anonymní Profil * |
#1 · Zasláno: 16. 11. 2004, 19:23:28
tento script mám umístěn v Mc na jednom snímku na hlavni č.ose a potřeboval bych, aby v případě splnění pomínky (Key.getCode.......) už neplatilo " else " , ale v případě opětovného vrácení se na stejný snímek čas.osy zase platil celý script.
onClipEvent (keyDown){ if (Key.getCode() == 67) { trace ("c"); gotoAndStop(2); }else { trace ("ina klavesa"); _root.zvukne.gotoAndStop(random(7) +2); } } předem díky za radu |
||
Hanz Profil |
Nechápu co vlastně chceš.
PS: Zkus to popsat trochu podrobněji. Nebo mi ten soubor pošli a já se na to podívám. |
||
Anonymní Profil * |
#3 · Zasláno: 18. 11. 2004, 16:15:35
dělám klukovi slabikář když v tomto případě zmáčkne klavsu "c" tak proběhne změna v MC ke kterému je skript připojen, ale jsem stále na stejném snímku hlavní časové osy, takže když zmáčknu nějakou jinou klávesu ( třeba několikrát ) platí neustále . else}
" _root.zvukne.gotoAndStop(random(7) +2); " v tomto MC mám několik druhů zvuku , který se náhodně přehraje. takže i když jsem už jakoby správně odpověděl, stále při stisku jiné klávesy se mi přehrává "zvuk ne " , což bych chtěl odstranit. asi by se to dalo udělat odstraněním MC "zvukne" ze sceny a le musel bych ho na dlším snímku zase načítat a to se mi nechce přepisovat. diky petr |
||
Časová prodleva: 19 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0