Autor Zpráva
Anonymní
Profil *
tento script mám umístěn v Mc na jednom snímku na hlavni č.ose a potřeboval bych, aby v případě splnění pomínky (Key.getCode.......) už neplatilo " else " , ale v případě opětovného vrácení se na stejný snímek čas.osy zase platil celý script.


onClipEvent (keyDown){
if (Key.getCode() == 67) {
trace ("c");
gotoAndStop(2);
}else {
trace ("ina klavesa");
_root.zvukne.gotoAndStop(random(7) +2);
}
}


předem díky za radu
Hanz
Profil
Nechápu co vlastně chceš.

PS: Zkus to popsat trochu podrobněji. Nebo mi ten soubor pošli a já se na to podívám.
Anonymní
Profil *
dělám klukovi slabikář když v tomto případě zmáčkne klavsu "c" tak proběhne změna v MC ke kterému je skript připojen, ale jsem stále na stejném snímku hlavní časové osy, takže když zmáčknu nějakou jinou klávesu ( třeba několikrát ) platí neustále . else}
" _root.zvukne.gotoAndStop(random(7) +2); " v tomto MC mám několik druhů zvuku , který se náhodně přehraje.
takže i když jsem už jakoby správně odpověděl, stále při stisku jiné klávesy se mi přehrává "zvuk ne " , což bych chtěl odstranit. asi by se to dalo udělat odstraněním MC "zvukne" ze sceny a le musel bych ho na dlším snímku zase načítat a to se mi nechce přepisovat. diky petr
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.