Autor Zpráva
MichMond
Profil
Ahojte, udělal jsem se preloader.


procenta = Math.round((getBytesLoaded()/getBytesTotal())*100)
if (procenta > 98)
{
jedeme = true 
} 


Pak jsem applikaci uploadnul na web, applikace se spustí, procenta jsou na 100. Přitom se fotografije ještě načítají. Nevíte čím to může být ?
Url ZDE

EDIT: Když jsem to skoušel na někom jiném, říkal že mu to funguje v pořádku. Pokud je to tak, tak bude chyba asi jen u mě a proto kdyžtak tohle téma ignorujte. Děkuji.
Johnik
Profil
Na prvni snimek dej:
stop();
this.onEnterFrame = function():void
{
procenta:Number = Math.round((getBytesLoaded()/getBytesTotal())*100);
if (procenta == 100)
{
delete this.onEnterFrame;
play();
}
}

a na dalsi si dej uz cokoliv. Na dalsi snimky se dostanes az po uplnem nacteni.
Mel jsi tam chybu v testovani "procent", kdy jsi je testoval jen jednou.
MichMond
Profil
Johnik: Měl jsem to ve funkci onEnterFrame. Dozvěděl jsem se ale že tyto metody zišťují stav pouze hlavního swf, a já potřebuji zistit stav načtení externích souborů. V tom je podle mě zakopaný pes.
Johnik
Profil
tak v as2 uz nevim. Ale v as3 je na to primo event "progress" a "complete".
MichMond
Profil
Aha tak dík, skusím to udělat přez třídu MovieClipLoader nebo jednoduše nechat chvolki na to než se to načte...

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: